سفر به تهران

۸ اپلیکیشن که در سفر به تهران به کمک‌تان می‌آیند!

در سفر به تهران عموما چند دغدغه‌ی مشترک بین مسافران وجود دارد. یکی از مهمترین آنها مسیریابی و استفاده‌ی صحیح از وسایل نقلیه‌ی عمومی بدون ادامه مطلب

در سفر به تهران عموما چند دغدغه‌ی مشترک بین مسافران وجود دارد. یکی از مهمترین آنها مسیریابی و استفاده‌ی صحیح از وسایل نقلیه‌ی عمومی بدون تلف کردن وقت است. دغدغه‌های بعدی می‌تواند مربوط به تفریحات و استفاده از امکانات دیگر شهر باشد. در این مطلب ۸ اپلیکیشن که به شما کمک می کنند سفر بهتری به تهران داشته باشید را معرفی کرده ایم.

۱- اپلیکیشن متروتهران، راهنمایی برای استفاده از مترو در سفر به تهران

این اپلیکیشن به شما کمک می‌کند تا بهترین مسیر مترویی بین مبدا و مقصدتان را پیدا کنید. همچنین امکاناتی مانند زمانبندی حرکت قطارها، مکان دقیق ایستگاه‌ها روی نقشه، خطوط تاکسی و اتوبوس نزدیک به هر ایستگاه مترو، مهمترین مراکز شهری نزدیک به هر ایستگاه، فهرست کامل امکانات هر ایستگاه مترو و مسیریابی هوشمند را دارد. اگر در سفر به تهران قصد استفاده از وسایل نقلیه عمومی را ندارید، حتما به این اپلیکیشن نیاز پیدا خواهید کرد. برای دانلود این اپلیکیشن کافیست در گوگل “متروتهران” را جستجو کنید و از وبسایت رسمی این برنامه، اپلیکیشن تان را دانلود کنید یا از طریق آدرس زیر، مستقیما وارد وبسایت شوید:
www.metroapp.ir

راهنمای سفر به تهران - متروی تهران

۲- اپلیکیشن اسنپ، در همه نقاط شهر تاکسی خواهید داشت

این اپلیکیشن مخصوص درخواست تاکسی و پیک موتوری به صورت آنلاین است. کافی است مبدا و مقصدتان را بر روی نقشه به صورت دقیق انتخاب کنید تا نزدیک‌ترین راننده به سمت مبدا حرکت کند. یکی از مزیت‌های اسنپ این است که قیمت‌های آن از آژانس و تاکسی‌های دربست بسیار به صرفه‌تر است. اگر در سفر به تهران شرایط استفاده از وسایل نقلیه عمومی را ندارید، اسنپ به صرفه‌ترین و سریع ترین وسیله نقلیه است. اپلیکیشن اسنپ را هم میتوانید از وبسایت رسمی و هم از طریق اپ استورهای مختلف دانلود کنید.

۳- اپلیکیشن اسنپ روم ارزانترین اقامت در سفر به تهران

در صورتی که در سفر به تهران قصد دارید یک هتل یا مهمانپذیر ارزان،  با کیفیت و ضمانت رزرو کنید، اپلیکیشن اسنپ روم تمام این امتیازها را به شما می‌دهد. این اپلیکیشن با داشتن زنجیره‌ای از هتل‌ها و مهمانپذیرهای اقتصادی و ارزان در مناطق مرکزی تهران، هزینه‎های سفر به تهران را بسیار پایین می‌آورد. در این اپلیکیشن ضمانت‌هایی از قبیل کنسلی رایگان، اینترنت رایگان، دیدن تصویر هر اتاق قبل از رزرو، بسته‌ی مخصوص لوازم بهداشتی و … وجود دارد. برای دانلود اپلیکیشن اسنپ روم به صفحه اصلی سایت سر بزنید.

اپلیکیشن زودروم - راهنمای سفر به تهران

۴- اپلیکیشن فوراسکوئر، انتخاب غذایتان را به این برنامه بسپارید

یکی از انگیزه‌های سفر رفتن، امتحان کردن غذاهای خوشمزه و بهترین کافه‌ها رستوران‌های هر شهر است. کافی است بدانید که امروز چه غذایی را هوس کرده‌اید. دوست دارید غذای سنتی بخورید؟ یا اهل رستوران‌های ایتالیایی هستید؟ چلوکباب را بیشتر می‌پسندید یا خورشت و دیزی را؟ هر کدام از این گزینه‌ها را انتخاب کردید، برای پیدا کردن بهترین رستوران اطرافتان می‌توانید به اپلیکیشن فوراسکوئر رجوع کنید. این اپلیکیشن می‌تواند بر اساس میزان بودجه، فاصله‌تان تا رستوران، نوع محیط رستوران و … به شما مکان هایی را برای رفتن پیشنهاد کند. این اپلیکیشن را می‎توانید از گوگل پلی یا اپل استور دانلود کنید. این اپلیکیشن می‌تواند انتخاب غذا در سفر به تهران را برایتان خیلی راحت کند.

اپلیکیشن فوراسکوئر - راهنمای سفر به تهران

۵- اپلیکیشن پیاده، بیشتر از سفر به تهران لذت ببرید

این اپلیکیشن را به تمام افرادی که دوست دارند به هر گوشه و کناری سرک بکشند شدیدا پیشنهاد می‌کنیم. در این اپلیکیشن روزانه پیشنهاداتی برای گالری گردی، گشت و گذار در تهران قدیم، کافه گردی و رستوران گردی، معرفی کتابفروشی و تئاترهای روز وجود دارد که می‌تواند حسابی سفرتان را متنوع و با کیفیت کند. این اپلیکیشن مخصوص سفر به تهران است و برای شهرهای دیگر این امکانات را ندارد. اپلیکیشن پیاده برای هر آخر هفته نیز پیشنهادهای جذاب دارد. برای دانلود این اپلیکیشن کافیست نام اپلیکیشن را در بازار یا گوگل پلی جستجو کنید.

اپلیکیشن پیاده - راهنمای سفر به تهران

۶- اپلیکیشن دانرو، هیچ ناشناخته‌ای باقی نمی‌گذارد

اپلیکیشن دانرو بهترین راهنما برای افرادی است که به خوبی شهر یا محله‌ای که در آن اقامت دارند را نمی‌شناسند. این اپلیکیشن تمام مراکز مورد نیاز شما را با آدرس دقیق روی نقشه در اختیارتان قرار می دهد. این مراکز شامل سوپر مارکت، خشکشویی، آرایشگاه، نانوایی، ایستگاه مترو و … می‌شوند. این اپلیکیشن برای افرادی که در سفر به تهران باید به جاهای زیادی رفت و آمد کنند بسیار کاربردی است. این اپلیکیشن را می‌توانید از بازار یا گوگل پلی یا اپل استور دانلود کنید.

دانرو - راهنمای سفر به تهران

۷- اپلیکیشن فیدیلیو، یک امتیاز دهنده‌ی مورد اعتماد

این برنامه نمونه‌ی ایرانی اپلیکیشن فور اِسکوئر است که به هر رستوران امتیاز داده شده، نظرات افرادی که آن رستوران ها را امتحان کرده‌اند نیز ذکر شده است. همچنین بر اساس میزان فاصله‌ای که از رستوران دارید می‌توانید مکانی را انتخاب کنید. در این اپلیکیشن امتیازها و درصدهای تخفیفی برای کاربران لحاظ شده که میتوانید شرایطش را در سایتشان مطالعه کنید. این اپلیکیشن را نیز میتوانید از بازار، گوگل پلی یا اپل استور دانلود کنید.

فیدیلیو - راهنمای سفر به تهران

۸- با اپلیکیشن Waze، هوشمندانه در سفر به تهران رفت و آمد کنید

این اپلیکیشن یکی از بهترین راه‌ها برای رفت و آمد در شهرهای بزرگ است. اپلیکیشن وِیز با داشتن راهنمای سخنگو و نقشه‌ی هوشمند می‌تواند بهترین راهنمای عبور و مرور در سفر به تهران باشد. البته این اپلیکیشن بیشتر برای افرادی است که با خودروی شخصی به تهران سفر کرده‌اند. شاید بتوان گفت بهترین اپلیکیشن برای سفر به تهران با خودروی شخصی همین اپلیکیشن مِیز است. این اپلیکیشن با توجه میزان ترافیک و مسیر پیش رو، تخمین می‌زند که چقدر در راه رسیدن به مقصدتان خواهید بود. همچنین یکی از مهمترین کارهایی که اپلیکیشن وِیز انجام می‌دهد، انتخاب کم ترافیک ترین و سریع ترین مسیر برای رسیدن به مقصد است. این برنامه را نیز می‌توانید از گوگل پلی، بازار و اپل استور دانلود کنید.

اپلیکیشن waze - راهنمای سفر به تهران


Rate this post

شما اولین دیدگاه را ارسال کنید.

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.


*