خرید عروسی در تهران

خرید عروسی در تهران

تهران به دلیل داشتن بازارهای متمرکز و متنوع در میان شهرهای ایران، محل مناسبی برای خریدهای خاص است. در طی سال تعداد افرادی که برای ادامه مطلب

تهران به دلیل داشتن بازارهای متمرکز و متنوع در میان شهرهای ایران، محل مناسبی برای خریدهای خاص است. در طی سال تعداد افرادی که برای خرید عروسی اعم از لوازم مناسب جشن تا خرید جهیزیه و لوازم خانگی به این شهر سفر می کنند بسیار زیاد است. خرید عروسی در تهران به شما امکان استفاده از طیف وسیع قیمت ها و مدل ها را می دهد. فقط کافیست حوصله ی بازارگردی و گشتن به دنبال لوازم مورد نظرتان را داشته باشید تا بهترین چیزها را با توجه به بودجه تان تهیه کنید.

خرید لباس عروس در تهران

لباس عروس تقریبا یکی از مهم ترین لوازم مربوط به مراسم عروسی است. این کالا که بیشتر عروس را درگیر می کند، پروسه ی خرید سختی هم دارد. برای همین بهتر است که قبل از خرید همه ی مراکز خرید لباس عروس را در نظر بگیرید و با توجه به بودجه و سلیقه تان پیش بروید.

یکی از مهم ترین مراکز خرید لباس عروس، چهارراه امیر اکرم است. در این منطقه تعداد زیادی مزون و پاساژ برای خرید و اجاره ی لباس عروس وجود دارد که یک عروس با حوصله و یک همراه صبور می خواهد تا به دنبال لباس مورد نظر بگردد.

آدرس: خیابان ولیعصر- نرسیده به سه راه جمهوری – چهارراه امیراکرم

خرید لباس عروس در تهران

مکان دیگری که می توانید برای خرید لباس عروس به آن سر بزنید، پاساژ ونک در خیابان ونک است. البته به یاد داشته باشید که این مزون ها لباس های برند را دارند و قیمت های بالایی دارند. همچنین اگر به دنبال لباس عروس برند هستید، می توانید به میدان محسنی در میرداماد، خیابان فرشته و پاسداران نیز سر بزنید. اما همواره انتظار قیمت های چند ده میلیونی را برای خرید یک دست لباس عروس باید داشته باشید.

اگر به دنبال خرید یا اجاره ی لباس عروس با قیمت مناسب هستید، بهتر است به خیابان امام زاده حسن، امین الملک، عبدل آباد یا نازی آباد سری بزنید. در این خیابان ها مراکزی برای خرید وجود دارد که اکثر لباس های عروس راخودشان دوخته اند و برای سلیقه های مختلف لباس هایی یافت می شود. علاوه بر این، در این مزون ها قیمت ها بسیار به صرفه تر از مزون های دیگر لباس عروس در تهن است. بد نیست که برای خرید عروسی در تهران، قبل از اقدام اطلاعاتی از طیف قیمت ها و آدرس هایی که باید بروید به دست بیاورید.

خرید برای سفره عقد در شهر تهران

سفره ی عقد نیز یکی دیگر از وسایل مهم در خرید عروسی است. برای خرید لوازم سفره ی عقد و عروسی در تهران، به سمت خیابان سعدی در تهران بروید. در این خیابان می توانید از لوازم گلدوزی و خیاطی تا لوازم مورد نیاز سفره ی عقد را تهیه کنید. کوچه ی معروفی که برای این خریدها در خیابان سعدی جنوبی قرار گرفته است، کوچه رفاهی نام دارد. اگر به این کوچه سری بزنید وسایل دیگری مانند کادوی عروس به مهمانان (گیفت) و وسایل جانبی لباس عروس را نیز خواهید دید. همچنین خیابان سعدی برای خرید آینه و شمعدان نیز مناسب است.

خرید لوازم عروسی در تهران

خرید تاج عروس در تهران

خوشبختانه اگر بخواهید تاج عروس بخرید لازم نیست از محل خریدهای دیگرتان خیلی دور بشوید. شما میتوانید انواع تاج عروس را در چهارراه امیراکرم ببینید. همچنین مغازه هایی برای خرید تاج عروس در خیابان سعدی وجود دارد که قیمت های مناسبی هم دارند.

 خرید تاج عروسی در تهران

خرید کیف و کفش عروس در تهران

خرید کفش راحت برای ساعت ها عروس بودن و شیک بودن کار بسیار سخت و حساسی است. تا جایی که عروس خانم ها برای روز جشن شان دو جفت کفش تهیه می کنند. برای خرید کفش عروسی در تهران گزینه های متفاوتی دارید. به طور کلی یکی از گزینه های خرید عروسی در تهران پاساژ ونک در خیابان ونک است. این پاساژ لباس های عروس گران قیمتی دارد، اما کفش های مناسب لباس عروس آن میان قیمت هستند.

گزینه ی بعدی خرید عروس در پاساژ قائم است. پاساژ قائم که در میدان تجریش واقع شده است، کفش های زنانه ی زیادی دارد. گزینه ی آخر و کاملترین گزینه برای خرید کفش عروس در تهران، خیابان سپهسالار است. خیابان سپهسالار یا خیابان صف، راسته ای برای انواع کفش دارد که عموما چرم هستند. در این خیابان تعدادی مغازه وجود دارد که به صورت اختصاصی کفش عروس می فروشند. خرید در سپهسالار حسابی دست شما را برای انتخاب در طیف های مختلف سلیقه و بودجه باز می گذارد.

خرید کیف و کفش عروس در تهران

خرید طلای عروسی در تهران

یکی از قدیمی ترین و پر رفت و آمدترین بازارهای خرید طلا در تهران، بازار بزرگ تهران است. این بازار که از شیر مرغ تا جان آدمیزاد را در خود جای داده است، راسته ای مخصوص خرید و فروش طلا نیز دارد. در این راسته شما می توانید طلاهای آماده را بخرید یا اگر مدل خاصی را مد نظر دارید، سفارش ساخت بدهید.

از آنجایی که یکی از گران قیمت ترین خریدهای عروسی، خرید طلاست؛ برای این خرید عروسی در تهران، بد نیست که جاهای مختلف را ببینید. طلا از آن چیزهایی ست که بالا یا پایین شهر قیمت آن تفاوتی ندارد. پس با خیال راحت به هر جای شهر که خواستید بروید و مدل های مختلف را ببینید.

از مراکز دیگر خرید طلا در تهران، بورس خرید جواهرات و طلا در خیابان کریمخان است. در این خیابان علاوه بر مغازه هایی که دو طرف خیابان هستند، پاساژهایی برای خرید طلا نیز وجود دارد. از دیگر مراکز خرید طلا در تهران می توان اقدسیه، طبقه سوم میلاد نور، پاساژ قائم ومیرداماد را نام برد.

بورس خرید طلا در تهران

بورس خرید کارت عروسی در تهران

اگر هنوز هم با وجود پیشرفت انواع تکنولوژی دوست دارید کارت دعوت عروسی تان را درب منزل مهمانان تان بفرستید، پس نیاز دارید بورس خریدش را هم بشناسید.

برای خرید عروسی در تهران اغلب به جنوب و مرکز تهران رفته اید و خوشبختانه بورس خرید کارت دعوت نیز همان اطراف است. یکی از راسته های فروش انواع کارت های دعوت در بهارستان است. این مغازه ها انتهای خیابان جمهوری و میدان بهارستانه واقع شده اند.

برای رزرو هتل در اطراف این مراکز خرید با قیمت مناسب از این لینک اقدام کنید.

بورس خرید کارت عروسی در تهران
Rate this post

شما اولین دیدگاه را ارسال کنید.

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.


*