بهترین پیتزاهای تهران

معرفی بهترین پیتزا های تهران

در این پست قرار است بهترین پیتزاهای تهران را به عاشقان پیتزا معرفی کنیم.  چرا که پیتزا برای خیلی از افراد در کنار «غذا» بودن، ادامه مطلب

در این پست قرار است بهترین پیتزاهای تهران را به عاشقان پیتزا معرفی کنیم.  چرا که پیتزا برای خیلی از افراد در کنار «غذا» بودن، یک «سبک زندگی» و نوعی «اعتیاد لذت بخش» است. پیتزا  می تواند برای خیلی‌ها نقش یک دارو یا نوعی پاداش را داشته باشد.

اگر شما هم از افرادی هستید که در مواقع ناراحتی با سفارش دادن یک پیتزا حال خودتان را بهتر می کنید، یا برعکس؛ به هنگام شادی و خوشحالی برای خودتان و اطرافیان تان پیتزا می‌خرید، به این صفحه خوش آمدید!

هر شهری تعدادی فست فود معروف دارد که به لحاظ کیفیت غذاها، منوهای خاص و یا قدمت معروف هستند. ما این بار به سراغ پیتزا در منوی فست فودها رفته ایم و بهترین پیتزاهایی که در تهران می‌شناسیم و امتحان کرده‌ایم را به شما معرفی می‌کنیم. لیست پیشنهادی ما از لحاظ قیمت هر سه رده ی ارزان قیمت، میان قیمت و گران قیمت پرداخته  است.

پیتزا پاشا

یکی دیگر از شلوغ ترین پیتزاهایی که می توانید در تهران پیدا کنید، پیتزا پاشا است. پیتزا پاشا هم یکی از قدیمی ترین پیتزا فروشی های تهران است که در خیابان مطهری واقع شده است. جالب است بدانید که پیتزاهای این پیتزا فروشی معمولی هستند اما با توجه به طعم نوستالژیکی که دارند، توانسته مشتریان زیادی را جذب کند. اگر می خواهید به همراه دوستان یا خانواده خود برای خوردن پیتزا در یک محیط ساده و صمیمی بروید، پیتزا پاشا گزینه مناسبی است. البته در روزهای تعطیل بسیار شلوغ خواهد بود و باید برای خالی شدن میز در صف بمانید.

پیتزا نایت

یکی دیگر از معروف ترین و با سابقه ترین پیتزا فروشی هایی که می توانید در تهران پیدا کنید، پیتزا نایت است. این پیتزا فروشی از سال ۱۳۶۵ در تهران شروع به کار کرده است و در حال حاضر مشتریان بسیار زیادی دارد. مهم ترین چیزی که باعث شده تا مشتریان زیادی از آن جا پیتزا تهیه کنند، کیفیت و طعم بسیار لذیذ پیتزاهای آن است. در منوی پیتزا نایت دو نوع پیتزای آمریکایی و ایتالیایی به چشم می خورد که هر مشتری می تواند متناسب با سلیقه خود پیتزای مورد علاقه خود را سفارش دهد. در این پیتزا فروشی سیب زمینی هم سرو می شود و می توانید سفارش دهید.

پیتزا چمن

پیتزا چمن از دیگر پیتزاهای معروف تهران است که در واقع یک فست فودی است اما به اسم پیتزا چمن شناخته می شود. این پیتزا فروشی از قدیمی ترین پیتزاهای تهران است که در شمال تهران قرار دارد. مکان آن نوستالژی و محبوب است و به همین دلیل افراد زیادی با آن خاطره دارند. البته باز هم باید بگوییم که این مکان از شلوغ ترین پیتزا فروشی های تهران است و در روزهای شلوغ ممکن است نیاز باشد تا در صف بمانید. این پیتزا فروشی فضای اندکی در داخل برای مشتریان در نظر گرفته است و فضای بیرونی آن هم برای نشستن مشتریان وجود دارد.

پیتزا ایتالیایی بونو

اگر از افرادی هستید که به پیتزا ایتالیایی علاقه دارید، پیتزا بونو گزینه بسیار مناسبی است. در این پیتزا فروشی شما می توانید انواع پیتزاهای ایتالیایی را سفارش دهید و نوش جان کنید. قضای بسیار دنج و آرام این رستوران باعث شده تا نظر افراد زیادی به این پیتزا فروشی جلب شود و از پیتزاهای آن نهایت لذت را ببرند. اگر به پیتزا علاقه ندارید و می خواهید پاستاهای خاص نوش جان کنید، باز هم پیتزا بونو محلی است که می توانید پاستاهای خوشمزه سفارش دهید. منوی این رستوران بسیار متنوع است و شما می توانید انواع پیتزا و پاستا را در آن جا میل کنید.

پیتزا در به در

یکی از پیتزا فروشی های مدرن در شهر تهران که مشتریان زیادی را جذب کرده است، پیتزا در به در است. این پیتزا فروشی طرفداران زیادی دارد و از سراسر تهران برای خوردن پیتزاهای آن به آن جا می روند. این پیتزا فروشی در دو طبقه خدمات ارائه می کند و کیفیت پیتزاهای آن نسبتا خوب است. عمده پیتزاهایی که در منوی این رستوران وجود دارد، پیتزا آمریکایی است و اگر به این نوع پیتزا علاقه دارید، این رستوران گزینه مناسبی برای شما خواهد بود. در منوی این رستوران علاوه بر پیتزا، انواع ساندوین و برگر هم به چشم می خورد و شما می توانید سوپ عدس و سبزیجات را هم سفارش دهید.

پیتزا کرنبری

به دنبال جایی هستید که بتوانید به صورت شبانه روزی به آن دسترسی داشته باشید و هر وقت که دلتان خواست پیتزا بخورید؟ پیتزا کرنبری گزینه مناسبی است. این پیتزا فروشی تنها شعبه از شعبات پیتزا کرنبری آلمان در ایران است و کیفیت بسیار خوبی هم به شما ارائه می دهد. در منوی این رستوران می توانید غذاهای متنوع و جدیدی را مشاهده کنید. جالب است بدانید که تنها فست فودی که در شبانه روزی است و می توانید پیتزاهای دو و چهار طبقه در آن سفارش دهید، پیتزا کرنبری است. در واقع این نوع پیتزاها از چهار لایه خمیر و مواد تشکیل شده است که یک پیتزای خانواده آن برای سیر شدن ۴ الی ۶ نفر کافی است.

پیتزا سه فر

یکی از پیتزا فروشی هایی که متفاوت ترین پیتزاها را می توانید در آن جا میل کنید، پیتزا سه فر است. این پیتزا به قدری قطر دارد که می تواند یک نهار و شام متفاوت را در آن تجربه کنید. جالب است بدانید که این نوع پیتزاها به پیتزا شیکاگویی معروف هستند و به دلیل حجم و ارتفاع زیاد آن توانسته نظر بسیاری از افراد را به خود جلب کند. پیتزا گودا، پیتزا هالوپینو، پیتزا بوقلمون، پیتزا استیک مرغ، پیتزا بیف اسی، پیتزا رست بیف، پیتزا گوشت و قارچ خامه‌ای و پیتزا سه فر از مهم ترین پیتزاهایی هستند که در این پیتزا فروشی سرو می شوند و توانسته مورد توجه افراد زیادی قرار بگیرد.

پیتزا پلاک

یکی از مجموعه های زنجیره ای که در شهر تهران قرار دارد و در آن می توانید پیتزاهای خوشمزه میل کنید، پیتزا پلاک است. این پیتزا فروشی با استقبال بی نظیر مشتریان مواجه شده است و به همین دلیل اگر بخواهید در روزهای تعطیل در آن جا پیتزا بخورید، ممکن است نیاز به صف ایستادن داشته باشید. جالب است بدانید که این پیتزا فروشی بر پایه تهیه درست غذا پیتزا تهیه می کند و پیتزاهای آن معمولاً سالم هستند. استفاده از مرغ و گوشت کوبیده و چرخ شده در پیتزا در این مجموعه ممنوع است و فقط به صورت استیک شده مورد استفاده قرار می گیرد.

کافه رستوران سورینو

اگر بخواهیم یکی از بهترین و شلوغ ترین رستوران های تهران را معرفی کنیم که در آن می توانید پیتزا میل کنید، کافه رستوران سورینو گزینه مناسبی است. این کافه رستوران دو شعبه در تهران دارد که می توانید یکی از آن ها را امتحان کنید. کیفیت پیتزای این کافه رستوران بسیار عالی است و می تواند نظر شما را جلب کند. همچنین پرسنل مودب آب باعث می شود تا وفاداری شما نسبت به این پیتزا فروشی بیشتر شود. البته گاهی اوقات لازم است تا در صف بمانید تا میز برای شما خالی شود. در کنار پیتزا می توانید سالاد سزار و انواع استیک ها را هم سفارش دهید و از خوردن آن لذت ببرید.

پیتزا استریت آرت، یک آشپزخانه خلاقیت

در این پیتزا فروشی، شما اسم هیچکدام از پیتزاهای مورد علاقه تان را در مِنو پیدا نمی‌کنید. چرا که تمام پیتزاهای اینجا جدید هستند. باید اعتراف کرد که طعم‌های خلاقانه‌ی این پیتزاها در کنار کیفیت مواد اولیه و روش پخت کاملا ایتالیایی، می‌تواند یکی از بهترین تجربه‌های پیتزا خوری در تهران را برایتان رقم بزند.

یکی بهترین پیتزاهای تهران را قطعا در استریت آرت خواهید خورد. قیمت پیتزاهای آن میان رده و رو به بالا هستند، اما به تجربه‌ی خوب و لذیذش می‌ارزد.

پیتزا استریت آرت-بهترین پیتزاهای تهران
  • آدرس استریت آرت: تجریش، بالاتر از درب غربی پاساژ تندیس، نبش هايپرمي

بلامونیکا، پیتزا در دنیای ایتالیایی ها

برای خوردن پیتزای‌تان چه جایی را بیشتر ترجیح می دهید؟ یک فضا با نور گرم و دکوری که رنگ قرمز دارد یا یک فضای متفاوت و آرام؟

بلامونیکا یک رستوران ایتالایی با قیمت مناسب است که فضای آن به رومانتیک بودن معروف است. باید بدانید که این رستوران یکی از رستوران های تهران است که در فور اسکوئر (اپلیکیشن مخصوص رستورانگردی) امتیاز بسیار بالایی دارد. سراغ پیتزاهای ایتالیایی محبوب این رستوران بروید تا یکی از بهترین پیتزاهای تهران را  امتحان کرده باشید.

رستوران بلامونیکا-بهترین پیتزاهای تهران
  • آدرس رستوران بلامونیکا: میدان آرژانتین، خيابان وزرا، نبش کوچه يازدهم، پلاك ۳۲

جو گریل فود، بهترین پیتزا فروشی تهران از نظر رستوران گردها

معیارهای عمومی برای یک پیتزای خوب چیست؟ هر معیاری را که در ذهن‌تان بیاورید جو گریل  دارد. کارکنان خوش برخورد و حرفه‌ای، محیط و دکوراسیون زیبا در سبک وینتیج و از همه مهم‌تر غذای بسیار لذیذ که خیلی سریع روی میز شما قرار می‌گیرد. معروف ترین غذاهای جو گریل پیتزاهایش هستند. اما برگرها و پیش غذاهای آن هم دست کمی از طعم و کیفیت ندارند. جو گریل در تهران  سه شعبه دارد.

جو گریل - بهترین پیتزاهای تهران
  • آدرس شعبه زعفرانیه جو گریل: زعفرانیه ، خیابان فلاحی ، بالاتر از سه راه آصف ، روبروی خ طاهری ، مجتمع بامیک زعفرانیه
  • آدرس شعبه شهرک غرب جو گریل: شهرک غرب، بلوار دادمان، خیابان فخار مقدم، نبش گلبرگ سوم
  • آدرس شعبه با ملند جو گریل: ﺑﺰرﮔﺮاه ﺷﻬﯿﺪ ﻫﻤﺖ، ﺧﺮوﺟﯽ ﺑﻠﻮار ﮐﺎﺷﺎن، میدان موج، خیابان موج بلوار صدف، مرکز تجاری تفریحی بام لند بلوکc2

پیتزا میخوش، پیتزای نوستالژی بازها

اگر اهل نوستالژی و پیتزاهایی هستید که تا یک دهه پیش تنها مدل پیتزا در ایران بود، باید به میخوش بروید. این پیتزاهای قطور که شبیه پیتزاهای امریکایی هستند؛ از انواع محبوب پیتزا در ایرانند. میخوش یکی از بهترین پیتزاهای تهران است که پنج شعبه دارد. پیتزاهای اینجا همانطور که در تصویر می بینید، حسابی پر ملات هستند. شعبه های میخوش در فرمانیه، سهروردی، یوسف آباد، شهرآرا، فردوس شرق قرار دارند.

پیتزا میخوش- بهترین پیتزاهای تهران
  • آدرس شعبه یوسف آباد: میدان گلها ، کاج شمال ، میدان سلماس ، جنب بانک ملت
  • آدرس شعبه شهر آرا: جلال ال احمد ، خیابان شهرارا (ارش مهر) ، روبروی پارک شهرآرا ، پلاک ۷۰
  • آدرس شعبه فرمانیه: بلوار اندرزگو، کامرانیه شمالی، خیابان لواسانی(فرمانیه) خیابان صالحی
  • آدرس شعبه سهروردی: سهروردی شمالی، نرسیده به میدان پالیزی، پلاک ۷۰۵
  • آدرس شعبه بلوار فردوس: صادقیه، بلوار فردوس شرق نبش رامین شمالی پلاک۲۵۷

کافه رستوران تومو با بهترین پیتزا ایتالیایی های تهران

از خوشمزه‌ترین پیتزاهای ایتالیایی در تهران که حتما باید یک بار آن را امتحان کنید، پیتزاهای کافه رستوران تومو است. این کافه رستوران فضای کوچکی برای نستن دارد، اما یکی از بهترین پیتزاهای تهران را هم دارد. تومو منویی متنوع از پیتزاهای خاص دارد که انتخاب را برایتان سخت می‌کند.

از پرطرفدارترین پیتزاهای این رستوران، پیتزای کاربونارا است. همچنین نوشیدنی های طبیعی و اسموتی های تومو بسیار محبوب هستند.

آدرس تومو شعبه فرشته: خیابان فیاضی (فرشته )، مرکز خرید سام سنتر، طبقه اول
تومو شعبه شهرک غرب: شهرک غرب، خیابان ایران زمین، مرکز خرید گلستان، حیاط شرقی، پلاک ۱۷۷
تومو شعبه باملند: میدان موج، بلوار موج، بام لند، بلوکF۹-B

پیتزا سیب ۳۶۰، در میان بهترین پیتزاهای تهران

این فست فود زنجیره ای که یکی از بهترین پیتزا فروشی تهران را دارد، بیش از ۱۰ شعبه در این شهر دارد و بسته به موقعیت جغرافیایی که در آن قرار دارید، می‌توانید یکی از شعبه‌هایش را انتخاب کنید. کیفیت غذا در تمام این شعب یکسان و مطلوب است. برای پیدا کردن نزدیک ترین شعبه سیب ۳۶۰، کافیست در گوگل جستجو کنید تا آن را بیابید.

بهترین پیتزاهای تهران

سورن، یک پیتزای قدیمی و محبوب

پیتزا سورن یکی از پیتزا فروشی های قدیمی تهران است که پیتزاهایش به نوستالژیک بودن طعم و مدل معروف اند. البته این پیتزا فروشی کیفیت نسبتا خوبی دارد و اگر از چرب بودن پیتزا لذت می برید، سورن گزینه ی خوبی است. البته پیتزا سورن جای نشستن زیادی ندارد و بهتر است اگر تعدادتان بیش از ۲ نفر است|، به خرید بیرون بر فکر کنید.

  • آدرس پیتزا سورن: خیابان نجات اللهی(ویلا)، نبش خیابان ورشو، پلاک ۱
پیتزا سورن - پیتزاهای تهران

پیتزا چارچیز برای چار فصل سال

فست فود چارچیز با سبک جذاب دکوراسیون داخلی و غذاهای خوشمزه و ظروف خاص و صد البته کیفیت غذاهایش، یکی از فست فودهای محبوب تهران است. از قضا پیتزاهای چارچیز از هر چیز دیگری جذاب تر و خوشمزه تر هستند. پس یکی از مقاصد پیتزا خوری تان را چارچیز بدانید!

از پست‎های تبلیغ برای فست فود هشتگ در جزیره‌ی کیش و شباهت سبک دکوراسیون چارچیز و هشتگ با یکدیگر، به نظر می‌رسد که این دو فست فود با هم ارتباطی دارند که به اعتبار و کیفیت هر دو می‌افزاید. در هر صورت بعد از امتحان کردن این فست فود، پیتزاهای چارچیز را قطعا در میان بهترین پیتزاهای تهران قرار خواهید داد.

پیتزا چارچیز - بهترین پیتزاهای تهران
  • آدرس فست فود چارچیز: خيابان نياوران -خیابان مقدسي-خیابان عرفاني-خیابان همايون-خیابان مريم-كوچه صادقي-كوچه افتخاري -پلاك ٤٠

منهتن گریل، برگر و پیتزا در کنار بهترین موزیک ها

ممکن است خیلی جاها را به خاطر کیفیت غذا یا برخورد خوب پرسنل و دکوراسیون باز هم انتخاب کنید؛ منهتن گریل از همان جاهاست.

فضای خوب در کنار غذای خوشمزه و سلیقه‌ی موسیقی بسیار خوب قرار گرفته اند تا شما را بارها به آنجا بکشانند. البته که باید فقط در روزهای اول ماه به منهتن گریل سر زد، چرا که نسبتا منوی گران قیمتی دارد. اما کیفیت پیتزاها و برگرهایش شما را راضی نگه می‌دارد.

منهتن گریل - بهترین پیتزاهای تهران
  • آدرس منهتن گریل: تجريش، خیابان فناخسرو، ابتداي خیابان جعفري ، پلاک ۸۵

سنسو، از بهترین پیتزاهای تهران

درست است. معروفترین غذای رستوران سنسو استیک‌های آن است. اما دلیل نمی‌شود که برای پیتزاهایش صف نکشند و از قبل میز رزرو  نکنند.

رستوران سنسو در غرب تهران یکی از رستوران‌های ایتالیایی ست که همه غذاهای آن طرفداران مخصوص به خود را دارد. از سالاد سزار محبوبش گرفته تا فیله سوخاری‌ها. در این میان پیتزاهای بسیار جذابی نیز دارند که دلتان را حسابی می‌برد. لازم است قبل از رفتن به رستوران سنسو میز رزرو کنید، در غیر این صورت باید حدود ۴۰ دقیقه منتظر خالی شدن یک میز بمانید.

رستوران ایتالیایی سنسو
  • آدرس رستوران ایتالیایی سنسو: بلوار فردوس شرق، رامین جنوبی

جنارو یا ژوانی سابق، در میان لیست بهترین پیتزاهای تهران

این رستوران زمانی که هنوز ژوانی بود، به داشتن بهترین پاستاها معروف بود و حالا که جنارو شده است، باید استیک ها و پیتزاهایش را امتحان کنید. رستوران جنارو که نسبتا گران قیمت است، کارکنان بسیار خوبی دارد و دارای چند شعبه در تهران است. قبل از آوردن غذا اگر نوشیدنی سفارش داده باشید، کارکنان جنارو با سطلی که حاوی یخ خشک است و بخار می‌کند شما را سرگرم می‌کنند تا غذایتان حاضر شود.

  • شعبه زعفرانیه: زعفرانیه، بالاتر از میدان الف
  • شعبه پاسداران: خیابان پاسداران، انتهای خیابان بوستان چهارم، خيابان پایدارفرد (اميرابراهيمي)، نبش کوچه لنکران
  • شعبه مجتمع کوروش: اتوبان ستاری ، خیابان پیامبر ، مجتمع تجاري كورش ، طبقه پنجم

پیتزا پرپروک


این پیتزا فروشی، در حال حاضر، بیش از ۱۰ شعبه ی فعال در منطقه های مختلف تهران دارد. شعب های این پیتزا فروشی در منطقه های پاسداران، گیشا، سعادت آباد، ولنجک، قیطریه، هفت حوض، آریا شهر، تهران پارس و کوروش، قرار گرفته است. این پیتزا فروشی توانسته است یکی از ارائه دهنده های بهترین پیتزا های تهران باشد.

پیتزا پرپروک

پرپروک، ارائه دهنده ی انواع پیتزا های آمریکایی، ایتالیایی و ترکیه ای در طعم های مختلف است. علاوه بر پیتزا، این پیتزا فروشی، انواع سالاد، استیک، ساندویچ های گرم وسرد، پاستا و سوخاری، به مشتریان خود ارائه می دهد. پیتزا پرپروک، اولین ارائه دهنده پیتزا پنجره ای در ایران است.

پیتزا باروژ


باروژ، یکی از ارائه دهنده بهترین فست فود های شهر تهران است که معمولا با پیتزا هایش شناخته می شود. باروژ، از سال ۱۳۸۹ در شهر تهران در زمینه فست فود، شروع به کار کرده است. در حال حاضر، این رستوران، بیش از ۱۰ شعبه فعال در سطح شهر تهران دارد که میتوان به شعبه های: سعادت آباد، گیشا، سردار جنگل،بام لند و الهیه، اشاره کرد. معروف ترین شعبه ی رستوران باروژ، واقع در خیابان مهرورز در حوالی میدان مادر در منطقه میرداماد است. این رستوران، یکی از ارائه دهنده های بهترین پیتزا های تهران است که در کنار پیتزا، غذاهایی مانند استیک، پاستا و انواع ساندویچ های گرم و سرد به مشتریان خود ارائه می دهد.

پیتزا باروژ

رستوران شیلا

رستوران شیلا


رستوران های زنجیره ای شیلا، از سال ۱۳۷۸ در شهر تهران در زمینه طبخ انواع فست و فود ها مختلف، فعالیت دارند. اولین شعبه ی این رستوران، در سال ۱۳۷۸ در خیابان ولیعصر افتتاح شد. در حال حاضر، این رستوران در شهر تهران بیش از ۱۵ شعبه فعال دارد که میتوان به شعبه های سعادت آباد، امیر کبیر، پیروزی، مطهری و میدان انقلاب، اشاره کرد. این رستوران، یکی از بهترین رستوران ها در ارائه بهترین پیتزا های تهران است. استفاده از مواد اولیه مرغوب و به کارگیری از آشپز های با تجربه، توانسته است یکی از بهترین رستوران های شهر تهران باشد.

پیتزا باگت

پیتزا باگت


ای رستوران، از سال ۱۳۸۴ در شهر تهران فعالیت خود را شروع کرده است و در حال حاضر حدود ۷ شعبه ی فعال در منطقه های مختلف تهران مانند منطقه پاسداران، اندرزگو، تهرانپارس و زعفرانیه، دارد. این پیتزا فروشی، با ارائه انواع ساندویچ های مختلف، برگر و سالاد های متنوع، توانسته است از بهترین رستوران های تهران باشد. پیتزا باگت، با ارائه انواع پیتزا های پپرونی، پیتزا گوشت، پیتزا مرغ و …، یکی از ارائه دهنده های بهترین پیتزا های تهران باشد. پیتزا باگت این مجموعه، از پرطرفدار ترین پیتزا های این مجموعه است.
 

پیتزا خاتون

پیتزا خاتون


یکی از معروف ترین پیتزا فروشی های شهر تهران، که شعبات مختلفی در منطقه های زعفرانیه، پاسداران و شریعتی دارد، پیتزا خاتون است. تنوع بالا و کیفیت بالای غذا ها، توانسته است این پیتزا فروشی را، در لیست بهترین پیتزا فروشی های شهر تهران، قرار دهد. این رستوران در کنار پیتزا، غذا هایی همچون انواع ساندویچ های گرم و سرد، سالاد های متنوع و استیک های با کیفیت، به مشتریان خود ارائه میدهد.

فودکورت فودلند


یکی از بزرگترین رستوران های شهر تهران که ارائه دهنده ی بهترین پیتزا های تهران است، فود کورت فودلند است که در شهرک غرب، تاسیس شده است. در این فود کورت، انواع غذا های ایرانی و بین المللی به مشتریان عرضه می شود. در این رستوران، انواع پیتزا های مختلف ،در طعم و اندازه های مختلف، به مشتریان ارائه می شود. در این فود کورت، رستوران هایی وجود دارد که مخصوص استفاده کودکان است. فضای این رستوران، حدود ۲۰۰۰ متر مربع است که همین امر سبب شده است این رستوران، از بزرگ ترین رستوران های شهر تهران باشد.


پیتزا ادبرت

پیتزا ادبرت


ادبرت، یکی از پیتزا فروشی های نوستالژیک در شهر تهران است که در طراحی دکور آن، از متریال های لهستانی استفاده شده است. حدود ۲۰ مدل پیتزا در این پیتزا فروشی به مشتریان ارائه می شود که میتوان به: پیتزا مرغ، پیتزا بوقلمون و پیتزا سالامی اشاره کرد. پیتزا ادبرت، یکی از ارائه دهنده های بهترین پیتزا های تهران است.
 شکل و نحوه طبخ پیتزا ها در پیتزا ادبرت، به سبک قدیم بوده و یادآور پیتز های قدیم تهران است. این رستوران، در خیابان کریمخان زند واقع شده است.
پیتزا داود

پیتزا داود


میتوان گفت که پیتزا داود، قدیمی ترین پیتزا فروشی در تهران است. این پیتزا فروشی، در کوچه ای واقع شده است که همه ی بنا ها و خانه های کوچه، به صورت قرینه ساخته شده است. در این پیتزا فروشی، ۹ مدل پیتزا به مشتریان ارائه می شود که همه ی آن ها از پیتزا های مرسوم در بازار است. از نکته های جالب در این پیتزا فروشی میتوان به  ارائه یک فویل آلومینیومی همراه با مقداری کالباس و سس به عنوان دسر، اشاره کرد. مواد اولیه همه ی پیتزا های این مکان، گوجه فرنگی و فلفل سیاه است. این پیتزا فروشی را میتوان به عنوان قدیمی ترین ارائه دهنده ی بهترین پیتزا های تهران، دانست که در خیابان حافظ، کوچه لولاگر، واقع شده است.

پیتزا گیو

پیتزا گیو


این پیتزا فروشی، در خیابان شریعتی واقع شده است. این رستوران ارائه دهنده ی انواع غذا های مختلف مانند پیتزا، ساندویچ های گرم و سرد، استیک و پاستا است. طراحی فضای داخلی این رستوران، به صورت مدرن و کلاسیک چیده شده است. در این رستوران، انواع سس های مخصوص و تند، برای استفاده بر روی غذا ها، به مشتریان ارائه می شود.

سخن پایانی


تهران، بزرگ ترین شهر ایران است که در آن، رستوران های مختلفی وجود دارد که به مشتریان خود انواع غذا های مختلف، ارائه می دهند. یکی از غذا ها، پیتزا است. رستوران های مختلفی وجود دارد که ارائه دهنده بهترین پیتزا های تهران هستند که میتوان به پیتزا پرپروک، پیتزا ادبرت و پیتزا باروژ اشاره کرد. این رستوران ها، توانسته اند با استفاده از بهترین مواد اولیه و آشپز های با تجربه، غذا هایی با کیفیتی را به مشتریان خود ارائه بدهند.

سوالات متداول

بزرگترین پیتزا فروشی تهران کدام است؟

پیتزا فروشی سیب ۳۶۰ با بیش از ۴۰ شعبه بزرگترین پیتزا فروشی تهران است.

بهترین پیتزا فروشی های شمال تهران کدام اند؟

پیتزا پرپروک ولنجک، برگراتور، پیتزا سیب ۳۶۰ پاسداران، کافه رستوران لیدو و …

بهترین پیتزا فروشی های غرب تهران کدام اند؟

برج برگر، برگرلند کوروش، پیتزا شیلا هایپر استار، تله پیتزا مرزداران، سیب ۳۶۰ پونک و …

بهترین پیتزا فروشی شرق تهران کدام اند؟

کافه رستوران کرنج، پیتزالند تهرانپارس، چیز فود شریعتی، سیب ۳۶۰ افسریه، دینامیت و ….

بهترین پیتزا فروشی جنوب تهران کدام اند؟

سیب ۳۶۰، پیتزا یاشا، پیتزا پانا، فست فود جام جم و …

معرفی بهترین پیتزا های تهران

14 دیدگاه در معرفی بهترین پیتزا های تهران

  1. خیلی عجیبه که اسم کندیک اینجا نیست فست فود کندیک یکی از بهترین فست فود های شرق تهران و تهرانپارسه

  2. من تمام این پیتزا فروشی ها امتحان کردم نظری ندارم. پیشنهاد میدم یک سری به پیتزا اسپایسی در علامه جنوبی بزنید طعم متفاوت و کیفیت خوب.

  3. من یه پیتزافروشی خرید کردم ساعت ۲ شب تو نیاوران سان پیتزا واقعا حرف نداشت انقدر پرملات بود که دیگه پیتزای جای دیگه نمیچسبه بهم

  4. ممنون از اطلاعات خوبتون
    جای پيتزا پاشا و پيتزا بونو در اين اسامی خاليه. ميتونم بگمحداقل از ۱۰ تا از اينايی که معرفی شدن بهتر هستن.
    اگر پيتزا پاشا رفتيد، حتما پيتزهای بيکن و سالامی رو امتحان کنيد.

    • سلام نادر عزیز
      ممنون از پیشنهادتون حتما در آپدیت بعدی مقاله پیتزا پاشا و پیتزا بونو اضافه میشه

  5. سلام. به نظرم پیتزا دکتر آرینم حتما اضافه کنین توی فردوس شرقه. واقعا کیفیت غذاش عالیه. محیط رستوران هم گرم و دلنشینه.

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.


*