بهترین مراکز خرید در تهران

بهترین مراکز خرید در تهران، بورس کالاهای خاص (۲)

تهران یکی از مقاصدی‌ست که برای خرید عمده هم انتخاب می شود و مراکز زیادی برای این خریدها وجود دارند. اکثر افرادی که برای خرید ادامه مطلب

تهران یکی از مقاصدی‌ست که برای خرید عمده هم انتخاب می شود و مراکز زیادی برای این خریدها وجود دارند. اکثر افرادی که برای خرید به تهران سسفر می کنند این مراکز را می شناسند. پس اگر بار اول است برای خرید یک کالای خاص یا خرید عمده در تهران روانه ی بازار شده اید، می توانید از پیشنهادات این لیست برای یافتن مایحتاج تان استفاده کنید.

از تجهیزات سفر تا لوازم ورزشی را از کجای تهران بخریم؟

اکثر کوهنوردان و سفر بروهای حرفه‌ای، منیریه را به بورس خرید لوازم سفر می‌شناسند. برای رسیدن به منیریه کافی‌ست با مترو یا بی‌آر‌تی به سمت ایستگاه منیریه بروید. به محض اینکه پیاده شوید چه رو به بالا و چه رو به پایین حرکت کنید پر از مغازه‌هایی است که تجهیزات فوق حرفه‌ای سفر، کوهنوردی و کمپینگ می‌فروشند. در کنار این وسایل اکثر مغازه ها وسایل ورزشی خاص مثل طناب صخره نوردی، کفش بوکس، لباس غواصی و … را هم دارند.

اما منیریه فقط بورس خرید لوازم سفر و ورزش نیست.اکثر مغازه های این منطقه فروشنده هایی دارند که می توانند درباره ی خرید لوازم بر اساس نوع کاربری و بودجه ای که دارید شما را راهنمایی کنند و از تجربه های شخصی شان بگویند. حتی اگر اقلام مورد نیازتان در فروشگاه های اطراف شان نباشد شما را به سمت دقیق ترین فروشگاه راهنمایی می کنند. این خیابان برای خرید عمده در تهران بسیار مناسب است. 

اما حواس تان باشد! رفتن به منیریه تقریبا بودجه ی زیادی لازم دارد. چون وسایل حرفه ای سفر اکثرا قیمت های بالایی دارند. حتی نوع ایرانی آنها نیز نسبتا گران اند، اما می توانید درباره ی کیفیت شان تا حدودی اطمینان داشته باشید.

خرید عمده در تهران

برای خرید چرم به کجای تهران برویم؟

این بورس بازار بزرگ اما متمرکزی دارد که تخصصی ترین قسمت های آن  ضلع جنوبی میدان فردوسی و باغ سپهسالار است. بیشتر فروشگاه های چرم فردوسی کفش های مردانه دارند و بیش از ۸۰ درصد مغازه های سپهسالار، کفش و کیف های زنانه می فروشند. هر دو طرف خیابان سپهسالار که دیگر کاملا سنگفرش شده و عبور ماشین در آن ممنوع است، پر از فروشگاه کفش چرم و غیر چرم است. اکثر افرادی که به خرید از این فروشگاه ها عادت کرده اند، نسبت قیثمت به کیفیت کفش های چرم ایرانی را مثال زدنی می دانند و باز هم کفش شان را از این راسته خریداری می کنند.اگر قصد خرید چرم دارید، این مرکز برای خرید عمده در تهران مناسب شماست.

چیز جالبی که در میان مغازه های کفش فروشی سپهسالار ممکن است توجه تان را جلب کند، مغازه هایی ست که همه ی اجناس شان سفید است و با تور تریین شده اند. این مغازه ها به طور تخصصی کفش مخصوص عروس در تهران تولید و ارائه می کنند.

برای رزرو هتل یا مهمانپذیر نزدیک به مراکز تجاری تهران کلیک کنید.

خرید چرم در تهران

مانتو و تولیدی های مانتو در میدان ۷ تیر، محل مناسبی برای خرید عمده در تهران

این بورس خرید را احتمالا افرادی که تا به حال به تهران نیامده اند هم می شناسند و می‎دانند که مرکز خرید مانتوهای اداری و بیرونی و حتی مجلسی ست.

میدان ۷ تیر تنوع وسیعی از انواع مانتوهای روزانه را دارد و بر اساس هر فصل اجناس موجود در فروشگاه‌ها به روز می‌شوند. در اطراف این میدان و پاساژهای آن میتوان فروشگاه‌هایی برای کیف و کفش و لباس مجلسی هم پیدا کنید. قیمت های مانتوهای اداری در این مرکز نسبت به جاهای دیگر تهران مناسب‌تر است و تنوع زیادی هم دارد.

علاوه بر این، میدان ۷تیر برای افرادی که قصد خرید عمده در تهران را دارند هم مناسب است. زیرا در پاساژها و ساختمان‌های تجاری این محدوده، تعداد زیادی تولیدی مانتو وجود دارد که برای فروش عمده نیز آماده همکاری هستند.

خرید عمده مانتو در تهران

عتیقه پسندها به کجا می روند؟

دنبال خرید عتیقه در تهران هستید؟

واقعیت این است که این دسته از خریدها کمی نامتمرکز هستند و بازار خیلی بزرگی ندارند. برای همین باید اول صبر و شکیبایی و دوم یک جفت کفش راحت داشته باشید تا لوازم دلخواهتان را پیدا کنید!

ما در همین سطرها به شما می‌گوییم چطور و به کجا بروید! چیزی که شما به دنبالش هستید به طور قطع یک کالای خاص و کمیاب است، پس بازار آن هم باید این ویژگی را داشته باشد! یک بازار پر از توریست و مغازه‌هایی که تا چشم کار می‌کند، جزییات جذاب دارند! قدمت اجناس این مغازه ها بین ۳۰ تا ۸۰ سال است و به نوعی گذر زمان در وسایل مصرفی روزمره ایرانیان را میشود دید!

پس آماده باشید و به انتهای خیابان منوچهری، نرسیده به چهارراه استانبول بروید و از این بازار ویژه دیدن کنید!

بخش دیگری از کالاهای عتیقه در خیابان لارستان هستند. خیابان لارستان یکی از فرعی های خیابان مطهری در امتداد خیابان حافط شمالی است.

علاوه بر این دو راسته، جمعه بازار پارکینگ پروانه، طبقه ی همکف هم غرفه هایی بای فروش عتیقه دارند که کالاهای آنتیک خیلی خاصی را می توانید بین‌شان پیدا کنید.

خرید عتیقه در تهران

خرید عمده در تهران برای لباس مجلسی

بخش بسیار زیادی از خرید لباس مجلسی در بازار بزرگ تهران انجام می شود. در این بازار می توانید لباس مجلسی را هم به صورت عمده و هم به صورت تک بخرید. علاوه بر لباس مجلسی، در این بازار انواع مانتو و شلوار و لباس های دیگر را نیز می توانید به صورت عمده تهیه کنید.

اگر برای خرید عمده در تهران بازار بزرگ را انتخاب کنید، انتخاب های دیگری در کنار لباس مجلسی خواهید داشت. اما رفتن به پاساژ شانزلیزه برای خرید لباس مجلسی کمی انتخاب هایتان را محدود خواهد کرد. اما پاساژ شانزلیزه نیز یکی دیگر از بورس های خرید لباس مجلسی است.

همچنین اگر قصد خرید لباس مجلسی در تهران به صورت تک را دارید، خیابان مفتح می تواند برای شما مناسب باشد. از ابتدای خیابان مفتح به سمت میدان ۷ تیر حرکت کنید و از خرید در مغازه های دو طرف این خیابان لذت ببرید.
برای رزرو هتل آپارتمان های نزدیک به هفت تیر، کلیک کنید.

خرید لباس مجلسی در تهران

برای خواندن درباره ی دیگر مراکز خرید در تهران به این صفحه سری بزنید.

بهترین مراکز خرید در تهران، بورس کالاهای خاص (۲)

10 دیدگاه در بهترین مراکز خرید در تهران، بورس کالاهای خاص (۲)

  1. با عر‌ض سلام و خسته نباشید… من تازه مغازه زدم و قصد خرید عمده پوشاک بچه گانه از تهران رو دارم ولی نمیدونم کجا هم تنوع و کیفیت خوبی داره و هم قیمت مناسب.. لطفا راهنمایی کنید.. تشکر

    • سلام، در بازار بزرگ یا خیابان بهار می تونید مغازه های عمده فروشی رو پیدا کنید.

  2. سلام وقتتون بخیر،من به تازگی یه مغازه پوشاکی در اصفهان زدم با توجه به اینکه مغازه ما ارزانسراست، قصد دارم پوشاک مردانه(اسلش،شلوار جین،تی شرت،پیراهن،کمربند)هم چنین پوشاک زنانه(تاپ شلوارک،لباس زیر،و….)را به قیمت مناسب خریداری کنم تا بتوانم نسبت به بقیه رقبا مناسب تربفروشم،ممنون میشه اگه برای خرید پوشاک عمده و مناسب راهنمائیم کنید،بسیاری ممنون

  3. سلام من تازه مغاره زدم شهرکرد آدرس عمده فروشان لوازم آرایشیا میخاستم لطفا راهنمایی کنید تلفن ۰۹۱۰۳۹۲۷۲۴۴

  4. سلام.سپاس از راهنمایی در خصوص خرید کردن در تهران.من دنبال جایی برای خرید کیف پول زنانه هستم.ممنون میشم راهنماییم کنید

  5. من لباس های خانگی مارک دارزنانه وبچه گانه میخوام لطفاجهت خریدراهنمایی ام کنید

  6. سلام وقت به خیر
    خریدی آسان و مطمئن از بازار بزرگ پارچه دبی با همکاری شرکت تایماز فاشین
    راشد نورایی
    ۰۰۹۷۱۵۰۴۵۰۶۹۶۳

  7. سلام وقت بخیر.
    برای خرید عمده لباس مردانه به غیر از بازار بزرگ کجا باید برم که جنسهای ترک یا تولیدات خوبی داشته باشند؟ ممنون میشم راهنمایم کنید

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.


*