خرید لباس کودک در تهران

بهترین مراکز خرید لباس کودک در تهران

خرید لباس کودک در تهران به نسبت خرید سختی است. در همه ی مراکز خرید معمولا هم لباس مردانه و هم زنانه برای بزرگسالان یافت ادامه مطلب

خرید لباس کودک در تهران به نسبت خرید سختی است. در همه ی مراکز خرید معمولا هم لباس مردانه و هم زنانه برای بزرگسالان یافت می شود. اما ممکن است به مرکز خریدی بروید که در میان ۲۰ مغازه ای که دارد، یک مغازه ی سیسمونی و لباس کودک هم وجود نداشته باشد. در شهر تهران هم بهتر است که  قبل از اینکه معطل مراکز خرید بزرگ بشوید، مرکز خرید مربوط به چیزی که نیاز دارید را بشناسید.

خرید لباس کودک در دوران بارداری با شرایطی که مادر دارد کار سختی است، شما می توانید از طریق سایت و یا فضای مجازی هم خرید خود را انجام دهید، ولی خیلی از والدین هستند که برای خرید حتماً باید جنس را از نزدیک لمس کنند تا کیفیت جنس را از نزدیک ببینند. برای این افراد بهترین راه این است که یک مرکز خرید لباس کودک را شناسایی کرده تا بتوانند به راحتی در آن خریدی با خیال راحت و به صرفه برای فرزند خود داشته باشند. معمولاً در پاساژها و بازارها لباس برای بزرگسالان خیلی بیشتر از کودکان و نوزادان است با این شرایط آگاهی از یک مرکز خرید لباس کودک کار را برای والدین راحت تر می کند تا بتوانند با صرف وقت کمتر یک خرید خوب و کامل داشته باشند. در این مقاله شما را با چند مرکز خرید لباس کودک آشنا می کنیم تا بتوانید به راحتی خرید خوب و مقرون به صرفه داشته باشید.
در این مطلب مراکز خرید لباس کودک در تهران را معرفی کرده ایم تا برای این خرید نسبتا سخت را برایتان راحت تر کنیم.

بازارچه کودک گاندی، مرکز خرید لباس کودک در تهران

اگر شما نیاز به خرید لباس بچگانه دارید و می خواهید از جایی با بهترین کیفیت ممکن خرید خود را انجام دهید، بازارچه کودک گاندی گزینه مناسبی است. این بازارچه در ۲ طبقه ساخته شده است و در آن اکثراً لباس های بچگانه بسیار زیبا و با کیفیت دیده می شود. اگر قیمت اجناس این بازارچه را با جاهای دیگر مقایسه کنید، متوجه می شوید که قیمت آن کمی بالاتر است. دلیل آن هم این است که اکثر جنس های این بازارچه خارجی هستند و قیمت بالاتری دارند. بنابراین خیالتان بابت کیفیت اجناس این بازارچه راحت باشد و با خیالی آسوده خرید خود را انجام دهید.

در این مرکز خرید ۲۵ مغازه وجود دارد که اکثرا لباس های خارجی می فروشند و کیفیت شان بسیار عالی است. در این مرکز خرید از لباس نوزاد تا نوجوانی برای بچه هایتان می توانید بیابید. این مرکز خرید لباس کودکان در تهران فقط مخصوص کودکان است و از لباس تا اکسسوری مثل کلاه، کمربند، شال گردن، کروات و … را نیز دارد.

خرید لباس کودک و سیسمونی در تهران


آدرس بازارچه کودک گاندی: خيابان گاندي، روبروي نهم، بازارچه کودک گاندي

مجتمع تجاری شاپرک، مرکزی مخصوص کودکان

در این مرکز خرید به راحتی می توانید خریدهای بسیار خوبی انجام دهید و رضایت کودکان خود را بگیرید. برای کودکان مهم است که لباسی تن کنند که بر اساس سلیقه آن ها باشد. حال اگر لباسی خریداری کنید که متناسب با سلیقه آن ها نباشد، ممکن است با رضایت آن را نپوشند. مجتمع تجاری شاپرک یکی از مراکزی است که در آن می توانید لباس های بچگانه بسیار زیبا و جذابی را خریداری کنید و نظر کودکان خود را جلب کنید. این مرکز در سال ۹۵ تصمیم گرفت تا در راستای لباس کودک به صورت تخصصی فعالیت کند و به همین دلیل اکثر نیازهای شما به خرید لباس کودک در این مرکز رفع می شود.

مجتمع تجاری تفریحی شاپرک یکی از مراکزی است که به تنهایی بخش زیادی از نیاز کودکان را برطرف می کند. با ورود به این مرکز دیگر خانواده ها مجبور به گشت و گذار بی نتیجه برای کودکانشان نخواهند بود.
این مرکز دارای امکاناتی مثل مرکز خرید لباس و سیسمونی، مرکز روانشناسی، آموزشگاه بازیگری کودکان، باشگاه ورزشی مادر و کودک، شهربازی مهارتی حرکتی و مکانیکی، مرکز استعدادیابی و تندرستی، اتاق شیردهی مادر و کودک و فودکورت با غذاها و نوشیدنی های سالم است.
مجتمع شاپرک با ساختمانی ۹ طبقه، پارکینگ اختصاصی در زیرزمین هم دارد.

آدرس مجتمع تجاری شاپرک: بزرگراه رسالت، مسیر غرب به شرق، بعد از ایستگاه متروی علم و صنعت، نرسیده به بزرگراه باقری

خیابان بهار، بورس خرید لباس کودک در تهران از قدیم

یکی دیگر مراکز بسیار قدیمی که توانسته نظر افراد زیادی را به خود جلب کند، خیابان بهار است. در خیابان بهار هر نوع لباس بچه گانه و کودک که نیاز داشته باشید به راحتی قابل پیدا کردن است. تنوع لباس در این منطقه بسیار زیاد است و هر چیزی که نیاز دارید را در کمتر از یک ساعت می توانید پیدا کنید. البته هر چقدر بیشتر در این منطقه بگردید، تنوع بیشتری خواهید دید و می توانید لباس هایی با جنس بهتر تهیه کنید. فرقی هم نمی کند که شما شیشه شیر نیاز داشته باشید یا کالسکه کودک؛ هر چیزی که مربوط به کودکان است به راحتی در این منطقه پیدا می شود.

این خیابان سالیان سال است که یکی از بورس های خرید لباس کودکان در تهران به شمار می آید. قیمت لباس هایی که می توانید برای کودکتان در خیابان بهار خریداری کنید مناسب است و تنوع اجناس آن زیاد است. در خیابان بهار هم لباس های خارجی و هم ایرانی را می توانید پیدا کنید.
مغازه های لباس کودک خیابان بهار از تقاطع بهار با انقلاب شروع می شود و تا خیابان سمیه ادامه پیدا می کنند. اما همان طور که بسیاری از بورس خرید هایی که در یک خیابان قرار دارند پراکندگیشان به خیابان های اطراف هم می رسد، فروشگاه های لباس کودک و سیسمونی را نیز می توانید در خیابان های اطراف مثل طالقانی بیابید.آدرس: خیابان بهار، تقاطع خیابان انقلاب اسلامی تا خیابان طالقانی و سمیه

خرید لباس کودکان در تهران

برای دیدن نزدیکترین اسنپ روم ها به بورس خرید لباس کودک در تهران به این صفحه سر بزنید.

بازار بزرگ تهران برای خرید لباس کودک و سیسمونی

بازار بزرگ تهران بزرگ ترین بازاری است که می توانید در این شهر بزرگ پیدا کنید! در بازار بزرگ همه چیز برای خرید وجود دارد و یکی از آن ها هم لباس بچه گانه است. فرقی نمی کند که کودک شما چند سالش باشد! در این بازار می توانید هر چیزی که کودک شما به آن نیاز دارد را پیدا و خریداری کنید. در بازار بزرگ به راحتی می توانید در کمتر از یک روز سیسمونی کودک خود را کامل کنید و چیزی را از قلم نیندازید. معمولاً قیمت لباس های کودک در این منطقه نسبت به مناطق دیگر کمتر است و می توانید لباس هایی با بهترین کیفیت و جنس پیدا و خریداری کنید.

بازار بزرگ تهران یکی از جاهایی است که برای هیچ خریدی نا امیدتان نمی کند. از تنوع اجناس تا تنوع قیمت را در این بازار در دسترس خواهید داشت. در قسمت بورس لباس کودک و سیسمونی بازار اجناس ایرانی و خارجی متفاوتی موجود است و قیمت های آنها نیز بسیار مناسب و مقرون به صرفه است. برای رسیدن به بورس لباس بچه و سیسمونی باید به بین الحرمین در پاساژ مهتاش بروید. طبقه دوم این پاساژ مختص به لوازم سیسمونی است.

خرید لباس بچگانه در تهران

خیابان ولیعصر، بخشی از فروشگاه های سیسمونی در تهران

اگر در منطقه ولیعصر به دنبال یک مرکز خرید لباس بچه گانه هستید و می خواهید اجناس مناسبی برای کودک خود خریداری کنید، فروشگاه های سیسمونی مختلفی در آن قرار دارد. افراد زیادی وجود دارند که در مناطق دیگر سیسمونی کودک خود را خریداری می کنند اما برای جبران نقص ها و خرید آن ها به سراغ خیابان ولیعصر می روند. در این منطقه جنس های بسیار خوبی با قیمت مناسب پیدا می کنید و می توانید سیسمونی کودک خود را کامل کنید. در این منطقه هم می توانید کمی گشت و گذار داشته باشید و پوشاک موردنیاز کودک خود را خریداری کنید.

رو به روی پارک ساعی در خیابان ولیعصر چند فروشگاه مخصوص سیسمونی و لباس کودک وجود دارد که حسابی کامل اند. از لباس کودک گرفته تا اسباب بازی و میز و تخت را در این فروشگاه ها می توانید بیابید. قیمت های این فروشگاه از متوسط و رو به بالاست. اما کیفیت اجناس آنها نیز بسیار مناسب است و اکثر اجناس از برندهای معروف هستند. برای رفتن به این فروشگاه های لباس کودک در تهران باید به خیابان ولیعصر و رو به روی پارک ساعی بروید.

خرید لباس بچه در تهران

پاساژهای جمهوری برای لباس کودک با قیمت مناسب

پاساژهای جمهوری لباس های ارزان زیادی در اختیار شما قرار داده اند و می توانید برای خرید لباس بچه هم به آن جا مراجعه کنید. با کمی گشت و گذار در پاساژهای این منطقه می توانید اجناسی با بهترین کیفیت پیدا کنید و از خرید خود نهایت رضایت را داشته باشید. شاید این سوال برایتان پیش بیاید که پاساژهای جمهوری برای خرید لباس بچه در چه سنی مناسب است! شما هر کودکی با هر سنی که داشته باشید، می توانید در پاساژهای جمهوری لباس های مناسبی برای کودک خود پیدا کنید. همچنین با کمی گشت و گذار می توانید لباس هایی با بهترین جنس ممکن را هم خریداری کنید.

اگر به دنبال لباس کودک با قیمت مناسب هستید به جز بازار بزرگ می توانید به خیابان جمهوری نیز سر بزنید. در این خیابان، در کنار پاساژ شانزلیزه دو پاساژ دیگر وجود دارد که می توانید هم لباس کودک و هم سیسمونی را با قیمت مناسب مناسب خریداری کنید. به طور کلی خیابان جمهوری بورس خرید انواع لباس برای بازه ی های سنی متفاوت با قیمت های مناسب است. اگر هم برای خودتان هم کودکتان قصذ خرید داشته باشید، در این خیابان با یک تیر دو نشان بزنید.

لباس بچه را از کجای تهران بخریم؟

میدان سنایی، بورس کوچکی برای خرید لباس کودک در تهران

اگر به دنبال خرید جنس خارجی هستید، میدان سنایی را فراموش نکنید! در میدان سنایی جنس های خارجی با بهترین کیفیت و قیمت ممکن وجود دارد که اگر خرید خود را از آن جا انجام ندهید بعداً پشیمان خواهید شد. همچنین تنوع لباس و سیسمونی کودک در آن به قدری زیاد است که حتی ممکن است سردرگم شوید. ممکن است با خودتان بگویید که کدام لباس برای کودک من مناسب است و شاید بخواهید از بقیه در مورد خرید لباس مناسب مشورت بگیرید. بنابراین میدان سنایی گزینه مناسبی برای خرید لباس کودک در تهران است و پیشنهاد می کنیم از دست ندهید.

در میدان سنایی فروشگاه هایی با اجناس ایرانی و خارجی وجود دارد که قیمت هایشان هم متنوع و مناسب هستند. این فروشگاه ها بازه ی قیمت شان شبیه به مغازه های خیابان بهار است. اگر نمی خواهید خیلی در بازارها به دنبال لباس و سیسمونی بگردید، فروشگاه های لباس کودک سنایی می توانند گزینه های خوب و متنوعی باشند.
آدرس: خیابان کریمخان، خیابان سنایی، میدان سنایی

خرید سیسمونی و لباس بچه در تهران

خرید لباس مجلسی برای کودک در تهران

اگر سیسمونی کودک خود را خریداری کرده اید و به دنبال خرید لباس مجلسی هستید، فروشگاه آوای کودک گزینه بسیار مناسبی برای شما خواهد بود. این فروشگاه لباس های بسیار زیبای مجلسی را برای شما فراهم کرده است و می توانید با قیمت بسیار خوبی آن را تهیه کنید. البته نباید فراموش کنید که اجناس آن کاملاً خارجی هستند و ممکن است نیاز به پرداخت هزینه بیشتر داشته باشید. بنابراین پیش از مراجعه به آن جا این موضوع را در نظر داشته باشید که باید کمی بیشتر هزینه کنید اما اجناس آن بسیار باکیفیت هستند.

اگر به دنبال لباس مجلسی شیک و درجه یک برای کودکتان هستید، کافی است به فروشگاه لباس کودک رو به روی پارک ملت سر بزنید. این فروشگاه تمام اجناسش درجه یک و اکثرا خارجی هستند. همچنین برای کودکان دختر و پسر لباس های مجلسی خاص دارند که می توانید خریداری کنید.
آدرس: خیابان ولیعصر، رو به روی پارک ملت، فروشگاه آوای کودک


مرکز خرید لباس کودک عبدل آباد

خرید لباس کودک

مرکز خرید لباس کودک که در محله عبدل آباد واقع شده است یکی از بازار های لباس کودک و سیسمونی نوزاد می باشد. این منطقه در جنوب تهران است. شما می توانید در این مرکز خرید به راحتی تمامی اقلامی که مربوط به نوزادان، سیسمونی، بارداری و مادر می باشد را تهیه کنید.

بهترین مسیر برای دسترسی به این مرکز خرید استفاده از مترو عبدل آباد است. شما می توانید با اتوبوس هم این مسیر را طی کنید و اگر قصد دارید با ماشین شخصی خود به این مرکز خرید سری بزنید بهترین مسیر برای شما بزرگراه آزادگان است.

این مرکز خرید در روزهای پنج شنبه و جمعه بسیار شلوغ است و به شما پیشنهاد می کنم اگر برایتان مقدور است بین روزهای شنبه تا چهارشنبه خرید خود را انجام دهید تا با آرامش بیشتری بتوانید اجناس مورد نیاز خود را انتخاب کنید. با مشورت گرفتن از فروشنده ها هم می توانید خرید بهتری داشته باشید.

در این مرکز خرید تمام فروشندگان با حوصله پاسخگوی مشتری ها هستند. علاوه بر مغازه ها شما می توانید از دستفروش ها نیز خرید خوب و با کیفیتی داشته باشید. در انتهای این خیابان هم به پارچه فروش ها می رسید که خیاط ها می توانند از این بازار هم لذت ببرند.

مرکز خرید سیسمونی آقابزرگ

سیسمونی آقابزرگ

از دیگر مراکز خریدی که می توان به آن اشاره کرد مرکز خرید سیسمونی آقا بزرگ می باشد. این مرکز خرید لباس کودک در دل یک مرکز خرید بزرگ جا دارد که شما می توانید از پارکینگ اختصاصی این مجموعه نیز برای پارک ماشین شخصی خود استفاده کنید و دیگر نگران ماشین خود نباشید.

در این مجموعه بزرگ علاوه بر این مرکز خرید لباس کودک مغازه های دیگری از جمله لوازم خانگی، پلاسکو، فرش، لباس بارداری و شیردهی و … دیده می شود که شما می توانید به راحتی خریدهای خود را انجام دهید.

از آنجا که اکثر والدین برای سلامتی فرزندان خود ارزش قائل هستند پیشنهاد می کنم به این مرکز خرید سری بزنید، چون در این مرکز خرید می توانید اجناس را با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت خریداری کنید.

برای خرید لباس کودکان و نوزادان باید دقت زیادی به خرج دهیم چون پوست کودکان و نوزادان حساس است و لباسی که برای آنها خریداری می شود باید کاملاً نخ پنبه باشد. شما با خرید از این مرکز خرید لباس کودک می توانید اطمینان کامل داشته باشید که لباسی که برای فرزند خود تهیه می کنید از بهترین مواد تشکیل شده است.

در این مرکز خرید شما علاوه بر خرید برای فرزند خود می توانید از مغازه های اطراف برای خود نیز خریدی داشته باشید. بهترین وسیله برای دسترسی به این مرکز خرید لباس کودک استفاده از اسنپ و یا ماشین شخصی است، یکی از مزایایی که این مرکز خرید دارد خرید اینترنتی است شما می توانید از طریق پیج اینستاگرام این مرکز خرید، اقلام مورد نیاز خود را به صورت غیر حضوری و به راحتی انجام دهید ولی اگر جزء آن دسته از افراد هستید که خرید حضوری را به غیر حضوری ترجیح می دهند پیشنهاد می کنم یک زمانی را برای این کار در نظر بگیرید و یک خرید حضوری داشته باشید چون خرید لباس برای کودکان لذت زیادی دارد.


خیابان خراسان مرکز لباس کودک

بورس لباس کودک

یکی دیگر از خیابان هایی که می توانید در آن به راحتی و با قیمت های مناسب خرید خوبی برای فرزند خود داشته باشید خیابان خراسان می باشد.

در این مرکز خرید لباس کودک تمام اجناس با قیمت و کیفیت عالی به فروش میرسد و شما می توانید با گذاشتن کمی زمان برای خرید، یک سیسمونی کامل را خریداری کنید.

شما بعد از خرید لباس فرزند خود نیز می توانید به میدان خراسان رفته و از پاساژها و فروشگاه های اطراف میدان نیز دیدن کنید بر خلاف تصور که معمولا قیمت ارزان نشان از بی کیفیت بودن کالاست در این مرکز خرید کیفیت لباسها بسیار بالا بوده و قیمت های مناسبی را به مشتریان ارائه می کنند.

اگر اهل سفر با اتوبوس و یا مترو هستید بهترین راه برای رسیدن به میدان خراسان استفاده از اتوبوس ها و نزدیکترین مترو به میدان خراسان مترو میدان قیام است که با کمی پیاده روی می توانید خود را به این مرکز خرید لباس کودک برسانید.

اگر هم تمایل دارید با ماشین شخصی خود از این مرکز خرید لباس کودک دیدن کنید، حتماً سعی کنید در ساعاتی که طرح ترافیک نیست این کار را انجام دهید. چون این منطقه در محدوده طرح ترافیک قرار دارد. یکی از محاسن این مرکز خرید هم جای پارک برای ماشین شماست که می توانید با خیال راحت جای پارک پیدا کنید و نگران ماشین خود نباشید.

مرکز خرید کارترزلند

از دیگر مراکز خریدی که میتوانم به آن اشاره کنم مرکز خرید کارترزلند واقع در میدان نارمک است. این مرکز خرید لباس کودک هم از نظر محیط، یک محیط شاد و زیبایی دارد هم از نظر کیفیت اجناس به شما این اطمینان خاطر را می دهم که یک خرید کاملاً خوب را خواهید داشت.

یکی از مزایایی که این مرکز خرید دارد این است که شما می توانید در این مرکز خرید هم خرید خود را به صورت حضوری و هم از طریق اینستاگرام با بهترین کیفیت و قیمت انجام دهید.

نزدیکترین مترو به فروشگاه کارترزلند مترو میدان فدک میباشد که از آنجا با مقدار کمی پیاده روی می توانید به این مرکز خرید لباس کودک دسترسی پیدا کنید. اگر هم قصد رفتن با وسیله نقلیه خود را دارید بزرگراه امام علی را به شما پیشنهاد می کنیم چون از آنجا به راحتی می توانید خود را به این مرکز خرید لباس کودک برسانید.


بهترین مراکز خرید لباس کودک در تهران

6 دیدگاه در بهترین مراکز خرید لباس کودک در تهران

  1. لطفا برای خرید لباس های عمده بچگانه هم راهنمایی کنید،خصوصا جاهایی که لباس های خاص دارن.ممنون میشم

    • سلام مریم عزیز
      برخی از مراکز خرید لباس کودک در تهران خودشون سایت یا پیج دارن که میتونید بعد از بررسی جوانب سفارش بدین.

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.


*