بورس خرید لباس مردانه در تهران

بهترین مراکز خرید لباس مردانه در تهران

خرید لباس مردانه در تهران به صورت تک و عمده یکی از دلایل سفر به این شهر است. به همین دلیل بورس خرید لباس مردانه ادامه مطلب

خرید لباس مردانه در تهران به صورت تک و عمده یکی از دلایل سفر به این شهر است. به همین دلیل بورس خرید لباس مردانه در تهران یکی از بورس‌های پر طرفدار و شلوغ است. می‌توان گفت مراکز خرید آن نیز متمرکز هستند و اکثرشان در منطقه‌ای خاص قرار گرفته اند. اما تعدادی از مراکز خرید که نمی‌توان بورس خرید لباس مردانه در نظر گرفت، در مناطق دیگری هستند. در این مطلب به معرفی چند مرکز خرید لباس مردانه در تهران می‌‎پردازیم.

فهرست مطالب

مرکز خرید فردوسی از بزرگترین مراکز خرید لباس مردانه در تهران

مرکز خرید لباس مردانه در تهران

این مرکز خرید بیش از نیم قرن است که در تهران فعالیت می‌کند. مرکز خرید فردوسی با ۱۷ طبقه ساختمان، دارای پارکینگ ۴ طبقه و رستوران هم هست. در این مرکز شما می‌توانید در کنار خرید لباس های اسپرت و رسمی ایرانی و خارجی، به صورت عمده هم خرید کنید.
در کنار مرکز خرید فردوسی که بورس خرید لباس مردانه در تهران است، مراکز خرید دیگری نیز وجود دارند که در ادامه معرفی خواهیم کرد.

بازار بزرگ فردوسی به دلیل قرار داشتن در بخش تجاری شهر تهران، دسترسی بسیار راحتی به وسایل نقلیه عمومی دارد. این مرکز به ایستگاه‌های متروی سعدی و فردوسی بسیار نزدیک است. همچنین با تاکسی یا اتوبوس نیز می‌توانید به این بازار برسید.


آدرس بازار بزرگ فردوسی:  فردوسی، بالاتر از چهارراه استانبول

مرکز خرید بوستان

یکی از مراکز خریدی که شما می توانید از آن لباس مردانه در تهران تهیه کنید، مرکز خرید بوستان پونک است. این مرکز خرید از اولین مراکز خرید بزرگ در تهران است که در دهه ۷۰ افتتاح شده است. این مرکز برای خرید لباس های باکیفیت و تنوع بالا بسیار مناسب است که البته قیمت آن هم مناسب است. نوع معماری استفاده شده برای ساخت این مرکز خرید هم بسیار زیبا است که به شکل رینگی و اسپیرال تایپ طراحی آن صورت گرفته است. این مرکز خرید در مساحت ۹۶۰۰ متر مربع ایجاد شده است و ۷ طبقه دارد. تعداد فروشگاه های آن ۸۰۰ عدد واحد تجاری است و بخش های مختلف دیگری هم در آن وجود دارد که می تواند نیاز افرادی که داخل آن هستند را رفع کند.

آدرس مرکز خرید بوستان: میدان پونک، بزرگراه شهید اشرفی اصفهانی، ضلع شمال غربی میدان پونک

مرکز خرید ایران مال

یکی از مراکز خرید بسیار بزرگی که در تهران وجود دارد و می توانید برای خرید لباس مردانه روی آن حساب ویژه باز کنید، مرکز خرید ایران مال است. ایران مال در واقع یک مرکز تجاری بسیار بزرگ است که تنها منحصر به لباس مردانه نیست و شما می توانید خرید های مختلفی را از طریق آن انجام دهید. هر چیزی که نیاز داشته باشید در این مرکز تجازی به چشم می خورد و شما می توانید از امکانات آن به بهترین شکل ممکن استفاده کنید. همچنین امکان خرید انواع لباس های مردانه از برندهای مختلف هم وجود دارد.

آدرس مرکز خرید ایران مال: بزرگراه شهید خرازی غرب به شرق، نزدیک پارک چیتگر و دریاچه شهدای خلیج فارس

مرکز خرید مگا مال

مگامال یکی از مراکز خریدی است که مبتنی بر استاندارهای جهانی تشکیل شده است. در این مرکز تجاری تفریحی شما می توانید به امکانات رفاهی مختلفی دسترسی داشته باشید و البته دسترسی راحت به آن هم یکی از ویژگی های این مرکز تجاری است. این مرکز تجاری یکی از برترین مراکز تجاری تهران شناخته شده است که شما می توانید برای خرید وسایل مورد نظر خود به آن جا بروید. اگر قصد خرید لباس مردانه را هم داشته باشید، این مرکز گزینه بسیار مناسبی است و می توانید از آن استفاده کنید. این مرکز خرید در غرب تهران قرار گرفته و در منطقه اکباتان است.

آدرس مرکز خرید مگا مال: فاز دو اکباتان، ایستگاه متروی اکباتان، میدان صارمی

پاساژ کویتی ها، برای کفش اسپرت مردانه

خرید کفش اسپرت مردانه

این پاساژ یکی از مراکز معروف خرید کفش های برند و لباس مردانه است. کمی که از بازار بزرگ فردوسی به سمت جنوب چهارراه استانبول بروید پاساژ کویتی ها را خواهید دید.

اکثرا برای خرید کفش های برندهای معروف دنیا به این پاساژ سر می زنند. در این مرکز خرید نمایندگی بسیاری از مارک های محبوب کفش را می توانید بیابید.

آدرس پاساژ کویتی ها: پاساژ کویتی ها، تهران، جمهوری اسلامی، بعد از چهارراه استانبول

باب همایون، برای لباس های مردانه رسمی

بورس خرید لباس مردانه در تهران

باب همایون بورس خرید لباس رسمی مردانه در تهران است. اگر برایتان مهم نیست که لباس رسمی‌تان حتما از برند خاصی باشد، می توانید به باب همایون بروید.

در این راسته تقریبا اکثر لباس‌ها ایرانی یا ترک هستند. اما اگر در میان فروشگاه‌ها بگردید قطعا لباس‌های برند هم پیدا می‌کنید. فروشگاه‌های باب همایون به داشتن قیمت‌های مناسب معروف هستند. همچنین برای رفتن به باب همایون راه های دسترسی بسیار زیادی وجود دارد.

برای رزرو ارزانترین مسافرخانه ها و هتل های نزدیک به این مراکز خرید، کلیلک کنید.

آدرس باب همایون:  میدان امام خمینی، باب همایون

مرکز خرید بام لند

بام لند یکی از مراکز تجاری، تفریحی و گردشگری است که توانسته افراد زیادی را به خود جذب کند. این مرکز تجاری در نزدیکی چیتگر قرار گرفته است و بازدیدکنندگان می توانند با یک تیر دو نشان بزنند؛ هم خرید کنند و هم از امکانات رفاهی آن استفاده کنند. اگر قصد خرید لباس مردانه را دارید، این مرکز تجاری به خوبی می تواند نیاز شما را پوشش دهد و هر چیزی که نیاز دارید را به راحتی می توانید از آن جا تهیه کنید. همچنین وجود کافه و رستوران های مختلف در آن هم به شما کمک می کند تا خستگی هنگام خرید خود را رفع کنید و یک روز کامل را در آن بگذرانید و لذت ببرید.

آدرس مرکز خرید بام لند: بزرگراه شهید همت، خروجی بلوار کاشان، میدان موج، خیابان موج، بلوار صدف

مرکز خرید گلدیس

مرکز خرید گلدیس یکی دیگر از بهترین مراکز خریدی است که در تهران قرار گرفته است و شما می توانید برای انواع خریدهای خود از آن استفاده کنید. این مرکز خرید در غرب تهران قرار دارد و اگر اهل غرب تهران هستید، می توانید از آن استفاده کنید. این مرکز خرید برای خرید لباس مردانه هم بسیار مناسب است و با توجه به این که در ۱۶ طبقه ساخته شده است، تقریباً هر چیزی که نیاز دارید را در خود جای داده است. قیمت های این مرکز خرید بسیار مناسب است و حتی خانم ها هم برای خرید پوشاک، کیف و کفش می توانند از آن استفاده کنند. بنابراین این مرکز خرید از جمله مراکز خریدی است که می توانید به همراه دوستان یا خانواده به آن جا بروید و خرید های خود را با بهترین قیمت های ممکن انجام دهید.

آدرس مرکز خرید گلدیس: فلکه دوم صادقیه (آریاشهر)، ضلع جنوب شرقی، نبش خیابان ستارخان

مرکز خرید سمرقند

اگر بخواهیم یکی دیگر از بهترین مراکز خرید برای لباس مردانه و سایر موارد را معرفی کنیم، مرکز خرید سمرقند تهران یکی از بهترین ها است. این مرکز خرید از قدیمی ترین مراکز خریدی است که در غرب تهران قرار دارد و هر روز تعداد زیادی از افراد برای خرید به آن جا می روند. این مرکز خرید در حال حال حاضر نسبت به سایر مراکز خرید تهران لوکس و مجلل نیست و دلیل آن هم قدیمی بودنش است. با این حال در آن می توانید وسایل باکیفیت را با بهترین قیمت ها تهیه کنید. گاهی اوقات هم فروش های ویژه خوبی در آن شکل می گیرد که می توانید با تخفیف وسایل مورد نظر خود را تهیه کنید.

آدرس مرکز خرید سمرقند: جنت آباد جنوبی، تقاطع خیابان لاله و جنت آباد (گلستان)

مرکز خرید بازار بزرگ نصر

پاساژ نصر تهران یکی از قدیمی ترین مراکز خریدی است که در این شهر ایجاد شده است. در حال حاضر این مرکز خرید قدمتی بیش از ۲۰ سال دارد و شما به راحتی می توانید وسایل مورد نظر خود را از آن خریداری کنید. این پاساژ با وجود آن که سال ها از ساخت آن می گذرد، هنوز هم یکی از مراکز اصلی خرید است که افراد زیادی از آن استفاده می کنند. در این پاساژ فروشگاه ها و مغازه های مختلفی وجود دارد که شما می توانید از آن برای خرید وسایل موردنیاز خود استفاده کنید. اگر به دنبال خرید لباس مردانه هستید، باز هم این پاساژ گزینه مناسبی است تا بتوانید لباس های باکیفیت را با قیمت های مناسب تهیه کنید و از خرید خود لذت ببرید.

مرکز خرید بازار بزرگ نصر: اتوبان جلال آل احمد، خیابان گیشا، بعد از خیابان جواد فاضل

خیابان میرداماد

مرکز خرید میرداماد

اگر از نظر بودجه مشکلی ندارید خیابان میرداماد یکی از بهترین مراکز برای خرید لباس مردانه می باشد.

در این خیابان برند های معروفی همچون ال سی من، نمایندگی ماکسیم، جیوانی جنتیله و …. وجود دارد.

بیشتر اجناس این فروشگاه ها پارچه های ایتالیایی و فرانسوی بوده و بخاطر همین قیمتی ۴ تا ۵ برابر اجناس مشابه ایرانی را دارد.

البته مواظب باشید که جنس های های کپی را بعنوان جنس اصلی با قیمت بالا بشما نفروشند.

اگر به دنبال خرید لباس مردانه در تهران با قیمت مناسب هستید

بورس خرید لباس مردانه ارزان در تهران

یکی دیگر از جاهایی که در تهران می‌توانید لباس مردانه را ارزان بخرید، بازارچه سنتی ستارخان است. این بازارچه ۲۸۹ واحد تجاری را در دو طبقه دارد.

در این بازارچه همه چیز می توان یافت. اما تعداد مغازه های لباس مردانه آن زیاد است. در این پاساژ می توانید علاوه بر لباس، کیف و کفش مردانه هم بیابید. بد نیست برای خرید لباس مردانه در تهران به این بازارچه ی بزرگ نیز سر بزنید.

آدرس بازار بزرگ سنتی ستارخان: خیابان ستارخان، زیر پل یادگار امام، ضلع شمالی، بازار بزرگ سنتی ستارخان

خرید کفش مردانه در تهران

بورس خرید کفش مردانه چرم

برای خرید کفش مردانه فروشگاه‌های چرم طبیعی و  چرم مصنوعی زیادی اطراف میدان فردوسی و حد فاصل میدان تا دروازه دولت وجود دارند.

اکثر کفش‌های چرم این راسته از برندهای خوب ایرانی هستند که کفش‌های با دوام و زیبا می‌سازند. البته قیمت این کفش‌ها بسیار مناسب است. اگر به دنبال خرید کفش مردانه در تهران هستید، حتما به کفش فروشی های میدان فردوسی سر بزنید.

آدرس کفش فروشی های میدان فردوسی: میدان فردوسی، حد فاصل میدان تا دروازه دولت

خرید لباس های ترک در نوفل لوشاتو

بورس خرید لباس ترک مردانه

اگر برای خرید کفش چرم ایرانی به خیابان فردوسی سر زدید، کافیست خیابان فردوسی در جنوب میدان را تا تقاطع نوفل لوشاتو ادامه بدهید تا به تعداد پاساژ لباس مردانه فروشی برسید.

اکثر اجناس این پاساژها ترک هستند و قیمت های آنها کم نیست. اما کیفیت لباس ها بالاست و مشتری های خاص خودشان را دارند. در این پاساژها اکثرا لباس های اسپرت یافت می شود. بعضی از مغازه ها هم لباس مجلسی و رسمی می فروشند.آدرس: میدان فردوسی، خیابان فردوسی، خیابان نوفقل لوشاتو

اگر قصد خرید کت و شلوار دامادی را دارید:

 یکی از مهم‌ترین آیتم‌ها در تدارک مراسم عروسی، لباس عروس و داماد است. فروشگاه‌ها و برندهای متنوعی در تهران در این حوزه فعالیت دارند که برای آقایان کت و شلوار تولید می‌کنند. در ادامه چند مورد از این فروشگاه‌های کت و شلوار مردانه را معرفی خواهیم کرد.

هاکوپیان، برازنده مرد ایرانی

شعار برند هاکوپیان “زندگی ارزشمند است” می‌باشد. زندگی ارزشمند است و شب عروسی یکی از شب‌های ارزشمند زندگی شماست. پس حتما بهترین را انتخاب کنید تا در این شب بدرخشید. این برند مطرح ایرانی با کیفیت بین‌المللی، زبانزد عام و خاص است.

در تولید پوشاک این برند از الیاف طبیعی مثل پشم و پنبه استفاده شده است که موجب آسیب کمتر به محیط زیست می‌شود و برای مصرف کننده نیز راحتی و آرامش را به همراه دارد.

پارچه‌های کت و شلوار این برند پارچه‌های ترک، انگلیسی، آلمانی و ایتالیایی هستند. و خرج کار مثل آستر، دکمه و… نیز از ایتالیا وارد می‌شود.

شایان به ذکر است هاکوپیان تیم کنترل کیفیت دارد که بررسی متریال وارد شده را به عهده دارد امکان سفارشی دوزی نیز فراهم است. بیش از بیست شعبه در سراسر ایران دارد که به طور مستقیم و با قیمت یکسان محصولات این برند را عرضه می‌کنند.

هفت فروشگاه فعال (فروشگاه مرکزی، فرهنگ، میرداماد، مرکز شهر، هتل هما، آ اس پ، هتل اسپیناس پالاس) در تهران دارد. آدرس شعبه مرکزی این برند در تهران خیابان پاسداران، خیابان بوستان پنجم، نبش خیابان پایدار فرد است.

کت و شلوار هاکوپیان

پارچه‌های کت و شلوار این برند پارچه‌های ترک، انگلیسی، آلمانی و ایتالیایی هستند.

خانه مد راد، برند جهانی

خانه مد راد فعالیت خود را از سال ۲۰۱۴ آغاز کرده و در سال ۲۰۱۸ برند خود را در لندن به ثبت رسانده است. و اکنون تحت عنوان برند ایرانی-انگلیسی فعالیت دارد.

این برند به تفاوت در طراحی و خلاقیتش معروف است و به برند مورد علاقه بسیاری از سلبریتی‌های ایرانی همچون احسان علیخانی، محمدرضا گلزار، امیر آقایی، محسن یگانه و… تبدیل گشته است.

مهدی پاکدل یکی از مدل‌های سلبریتی این برند می‌باشد. خانه مد راد سفارشی دوزی را نیز پذیرفته و با اندازه گیری، مدل مورد پسند شما را با جنس پارچه مد نظرتان تولید می‌کند.

این برند تنها به تولید کت و شلوار نمی‌پردازد و برای تهیه انواع کت تک، پالتو و لباس‌های زمستانی نیز می‌توانید به سراغ آنها بروید. تهران، خیابان فرشته، سام سنتر آدرس دقیق یکی از فروشگاه‌های این برند است.

خانه مد راد

مهدی پاکدل یکی از مدل‌های سلبریتی این برند می‌باشد.

اِل سی مَن، برای جوانان

“اِل سی مَن، انتخاب خاص تن” شعار این کمپانی تولید پوشاک معروف است. ال سی من با مدل تبلیغاتی معروفش یعنی امیرحسین آرمان آشنای بسیاری از مردان خوش پوش و خوش سلیقه است.

این برند ادعا دارد متخصصانش را به خوبی تعلیم داده و از آنها می‌خواهد جدیدترین اتفاقات مد روز را دنبال کرده و آنها را مطابق با فرهنگ و سلیقه ایرانی در طراحی پوشاک خود لحاظ کنند.

ویژگی اصلی این برند که وجه تمایز آن با دیگر برند‌ها را مطرح می‌کند، امروزی بودن و جوان پسندانه بودن طراحی لباس آن است. همچنین لازم به ذکر است این برند پوشاک غیررسمی چون بافت، پلیور، کاپشن و… نیز دارد.

اما تمرکز آن بر تولید کت و شلوار‌های رسمی برای جوانان است. این فروشگاه فروش سازمانی داشته و این امکان را برای صاحبان صنایع فراهم می‌کند تا پارچه و مدل مناسب سازمان خود را انتخاب کنند. سپس تیم اندازه گیری با حضور در محل سازمان، سایز تمامی کارکنان را اندازه‌گیری و مشخص کرده و لباس فرم آنها را آماده می‌کنند.

برای خرید دامادی، ال سی من کالکشن دامادی مخصوص به خود را دارد که علاوه بر لباس دامادی می‌توانید آکسسوار مورد نیاز داماد، مثل کروات را نیز از همین برند تهیه کنید.

ال سی من چهار شعبه در تهران دارد. شعبه میرداماد، پاسداران، امیرآباد و بام لند. قیمت کت و شلوار دامادی این برند از ۴٫۲۶۰٫۰۰۰ تومان آغاز شده و تا ۴٫۸۶۰٫۰۰۰ تومان ادامه دارد.

ال سی من

“اِل سی مَن، انتخاب خاص تن”

گراد، با شعار تجربه‌ای نو در هر زمان

برند گراد از دیگر برندهای مشهور ایرانی فعال در زمینه مد و پوشاک است. تنها مخصوص به آقایان نیست و با داشتن لاین زنانه و بچگانه تبدیل به برندی برای خانواده گشته است.

پس اگر به دنبال برندی به جهت استفاده خانوادگی می‌گردید، گراد بهترین گزینه برای شماست. تنوع بالا این برند نیز جالب توجه است. گراد برای آقایان کت و شلوار رسمی، کت تک، بارانی، جلیقه، پالتو، اورکت و… تولید می‌کند.

گروه گراد سایز بندی اختصاصی خود را دارد. متخصصان این برند با بررسی سایزبندی‌های مختلف به ۹ گروه سایزی اختصاصی رسیده‌اند که اعتقاد دارند در این ۹ سایز بندی، می‌شود برای بیش از ۹۵ درصد آقایان کت و شلوار تهیه کرد. و البته که در کنار آن سفارشی دوزی و همچنین دوخت سازمانی هم دارند و برای این منظور نیز مناسب می‌باشند.

قیمت کت و شلوار این برند از ۲٫۶۱۸٫۰۰۰ تومان آغاز شده و تا ۴٫۶۲۰٫۰۰۰ تومان ادامه دارد. این برند در تهران با سه شعبه فاطمی، پاسداران و کرج آماده پذیرش مشتریان است.

کت و شلوار گراد

گراد در تهران با سه شعبه فاطمی، پاسداران و کرج آماده پذیرش مشتریان است.

موکارلو و استفاده از استایلیست‌های خارجی

موکارلو کمپانی پوشاک آقایان با شعار “سبکت رو عوض کن” است. این کمپانی از استایلیست‌های خارج از ایران استفاده کرده و با توجه به اندام و خصوصیات ظاهری شما برایتان لباس فراهم می‌کند.

کالکشن‌های دامادی در انواع کلاسیک، براق و… در این فروشگاه آماده عرضه به مشتریان هستند. اگر دوست دارید شیک بپوشید اما نمی‌دانید چطور، موکارلو در کنار شماست. دفتر مرکزی این برند در تهران، خیابان انقلاب، چهارراه ولیعصر، خیابان برادران مظفر جنوبی، نبش کوچه سرمد، پلاک ۲۲ واقع شده است.

اگر دنبال کت و شلوار ارزان هستید:

تا کنون از برندهای معتبر و معروف ایرانی صحبت کردیم که کیفیتی ممتاز و به دنبال آن نسبتا قیمت بالایی دارند. در ادامه مراکز خریدی را معرفی خواهیم کرد که کیفیت قابل قبول و قیمت مناسبی دارند.

حتما خیابان بهارستان را می‌شناسید. اگر از میدان بهارستان به سمت سعدی حرکت کنید فروشگاه‌های لباس مردانه، به خصوص فروشگاه کت و شلوار فراوانی خواهید دید. ویژگی ممتاز این فروشگاه‌ها قیمت مناسب آنها است.

اگر در خیابان بهارستان فروشگاهی نتوانست نظر شما را جلب کند، به خیابان جمهوری سر بزنید. فروشگاه‌‌های این خیابان به طور مستقیم با تولیدی‌ها در ارتباط بوده و به همین دلیل قیمت کت و شلوار در این خیابان ارزان تر است. در خیابان جمهوری، بعد از چهار راه علاءالدین بگردید و مطمئن باشید دست خالی به خانه نخواهید رفت.

کت و شلوار دامادی

اگر در خیابان بهارستان فروشگاهی نتوانست نظر شما را جلب کند، به خیابان جمهوری سر بزنید.

اگر قصد خرید لباس مردانه از برندهای خاص را دارید:

برای خرید لباس های مردانه از برندهای خاص تهران فروشگاه های زیادی دارد. می توانید گشت و گذار در این فروشگاه ها را از شمال شهر و مرکز تجاری ارگ تجریش شروع کنید. سپس به مرکز تجاری پالادیوم بروید و بعد از آن هروی سنتر را نیز بگردید. در خیابان پاسداران و جردن نیز تعدادی فروشگاه از برندهای خاص وجود دارد که سر زدن به آنها نیز خالی از لطف نیست.

بورس خرید لباس مردانه برند


در زیر تعدادی دیگر از مراکز خرید تهران برای خرید لباس مردانه را بشما معرفی می کنیم:

مجتمع تجاری کوروش

مرکز خرید تیراژه

مرکز خرید تندیس

مرکز خرید پالادیوم

مرکز خرید الهیه

مرکز خرید دنیای نور

مرکز خرید الماس ایران

مجتمع تجاری سام سنتر

بهترین مراکز خرید لباس مردانه در تهران

4 دیدگاه در بهترین مراکز خرید لباس مردانه در تهران

  1. سلام به همگی من شنیدم میدان خراسان برای خرید لباس مردانه مناسب تره ؟ میخواستم بدونم ایا پاساژ خاصی داره ؟ کسی تا حالا از اونجا خرید کرده ؟؟ ممنون میشم تجربه تون رو به اشتراک بذارید

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.


*