بهترین قنادی های تهران برای عاشقان شیرینی

یکی از مشاغلی که اکثراً همه برای شادی به سراغ این مراکز می روند صنف قنادی است. قنادی یک شغل شاد و رنگارنگ است. معمولاً ادامه مطلب

یکی از مشاغلی که اکثراً همه برای شادی به سراغ این مراکز می روند صنف قنادی است. قنادی یک شغل شاد و رنگارنگ است. معمولاً برای  بیشتر مردم این موضوع اهمیت دارد که مواد اولیه ای که در کیک و شیرینی استفاده میشود سالم و تازه باشد، متاسفانه امروزه به دلیل افزایش قیمتها در برخی موارد شاهد کاهش کیفیت شیرینی ها می باشیم که این امر باعث ایجاد تفاوت بسیار زیاد بین قنادی های مختلف در مناطق مختلف شهر شده است. در تهران قنادی های بسیاری وجود دارد، امروز میخواهیم شما را با تعدادی از بهترین قنادی های تهران آشنا کنیم بعضی از قنادی ها به داشتن باقلوا، بعضی ها به داشتن کیک ها و شیرینی های تر و بعضی ها هم به داشتن شیرینی های خشک شهرت دارند، امیدواریم که با مطالعه ی این مطلب بتوانید بهترین قنادی را جهت سفارش برای مراسم خود انتخاب کنید.

شکلات و شیرینی سرای مینیون

یکی از شیرینی فروش های بسیار قدیمی در تهران که طرفداران بسیار زیادی دارد، شیرینی سرای مینیون است. این شیرینی فروشی، شیرینی های بسیار خوشمزه و معطری را در اختیار مشتریان خود قرار می دهد و به همین دلیل است که به یکی از بهترین شیرینی فروشی های تهران تبدیل شده است. جالب است بدانید که این شیرینی فروشی ۹۰ سال قدمت دارد و توسط یک مهاجر اوکراینی در شهر تهران احداث شده است. شیرینی ها و شکلات های بسیار خاصی در این شیرینی فروش وجود دارد و منحصر به فرد بودن آن به شما کمک می کند تا بتوانید مهمان های خود را به بهترین شکل ممکن پذیرایی کنید.

شیرینی فروشی ناتلی

یکی دیگر از شیرینی فروشی های پرطرفدار در تهران که توانسته مشتریان بسیار زیادی را در طی مدت زمان فعالیت خود جذب کند. جالب است بدانید که نسل اول این قنادی به ۸۰ سال پیش بر میگردد اما این شیرینی فروشی از دهه ۴۰ خورشیدی فعال بوده است. پرسنل این شیرینی فروشی بسیار محترم و مودب هستند و شما را در زمینه خرید شیرینی راهنمایی می کنند. تقریباً هر نوع شیرینی که نیاز داشته باشید را می توانید از این قنادی تهیه کنید و از خوردن شیرینی های لذیذ و خوشمزه آن نهایت لذت را ببرید. همچنین انواع دسرها هم در این شیرینی فروش با بالاترین کیفیت وجود دارد و می توانید به راحتی آن را خریداری کنید.

شیرینی فروشی لادن

اگر به دنبال یک شیرینی فروشی سنتی اما اصیل در شهر تهران هستید، شیرینی فروش لادن را به شما پیشنهاد می کنیم. این شیرینی فروشی از قنادی هایی است که اولین زولبیا و بامیه را وارد بازار تهران کرد. در حال حاضر هم توسط پسران موسس این شیرینی فروشی، مدیریت می شود و شما می توانید شیرینی های بسیار خوش طعم و عطری را از آن جا خریداری کنید. هنگامی که وارد منطقه این شیرینی فروشی می شوید، تابلوی قدیمی آن را مشاهده می کنید! جالب است بدانید که این تابلو از همان ابتدا وجود داشته است. البته لازم به ذکر است که به دلیل عبور مترو از این منطقه، به ناچار اهالی این منطقه خانه را ترک کرده و به روبروی همین مکان منتقل شده اند.

کافه قنادی فرانسه

یکی از شیرینی فروشی هایی که در خیابان نوستالژیک انقلاب تهران قرار گرفته است، کافه قنادی فرانسه است. این قنادی زیبا انواع شیرینی های جذاب و خوشمزه را در اختیار افراد مختلف قرار داده است و شما هم می توانید خرید خود را از این محل انجام دهید. تنوع بسیار بالایی در این شیرینی فروشی در انتظار شما است و می توانید انواع شیرینی های خامه ای و خشک را خریداری کنید. در کنار شیرینی ها می توانید نوشیدنی های سرد و گرم را هم خریداری کنید و از خوردن آن نهایت لذت را ببرید. چیزکیک این شیرینی فروشی با پنیر ویژه شیرینی فرانسوی پخته می شود که طعم بسیار لذیذی دارد.

قنادی بهار

قنادی بهار در تهران به عنوان اولین و قدیمی ترین شیرینی فروشی تهران شناخته می شود که در سال ۱۳۱۷ راه اندازی شده است. جالب است بدانید که هنوز هم مانند گذشته مشتریان وفادار بسیار زیادی دارد و شما می توانید برای خرید شیرینی از آن استفاده کنید. جالب است بدانید که این شیرینی فروشی در گذشته مشتریان سرشناسی نظیر «دکتر محمد مصدق» و «پروین اعتصامی»  و «فریدون آدمیت» داشته است و به همین دلیل شهرت زیادی دارد. شما هم می توانید در حال حاضر برای خرید انواع شیرینی های خوشمزه و بی نظیر به این شیرینی فروشی مراجعه و خرید کنید.

قنادی سولدوش

یکی از بزرگ ترین و مدرن ترین شیرینی فروش هایی که در تهران قرار دارد، قنادی سولدوش است. این شیرینی فروشی در چند طبقه به مشتریان خود خدمات ارائه می کند. البته لازم به ذکر است که این شیرینی فروشی قیمت هایش نسبت به سایر شیرینی فروش ها بسیار بیشتر است اما طعم و مزه بسیار بی نظیری دارد. شما می توانید از شیرنی ها، کیک ها و دسرهایی که در این قنادی تولید می شود نهایت لذت را ببرید. این قنادی هم قدمت طولانی دارد و از سال ۱۳۴۵ فعالیت خود را آغاز کرده است. البته نام سولدوش از سال ۱۳۶۵ بر روی آن قرار گرفته و در گذشته نام دیگری داشته است.

قنادی نیشکر

یکی از شیرینی فروش های بسیار معروفی که در تهران وجود دارد و بسیاری از افراد این برند را می شناسند، شیرینی فروشی نیشکر است. این شیرینی فروش در حال حاضر ۵ شعبه مختلف در تهران دارد و شما می توانید از شعبات مختلف آن خرید خود را انجام دهید. شعبه مرکزی آن در فرمانیه است و شعبه VIP آن هم در زعفرانیه قرار گرفته است. در حال حاضر محصولات مختلفی نظیر انواع شیرینی ها، کیک ها، چیز کیک و… در اختیار مشتریان خود قرار می دهد و بسیار هم شیرینی های آن خوشمزه و خوش عطر است. شما می توانید شیرینی های تارت میوه ای را از این شیرینی فروشی خریداری کنید و از خوردن آن لذت ببرید. به خصوص که اگر شما در حال برگزاری یک مراسم نظیر جشن هستید، باید شیرینی های خوشمزه و تزئین شده تهیه کنید که پیشنهاد ما به شما استفاده از شیرینی های قنادی نیشکر است. نکته مهم این است که در سایت این شیرینی فروشی آمده است که دارای لوح تقدیر از وزارت بهداشت و درمان بوده و دارای ایزو مدیریت کیفیت ۹۰۰۱-۲۰۰۸ است.

قنادی لادن

اگر در منطقه ولنجک تهران زندگی می کنید و نمی خواهید برای خرید شیرینی به قنادی های دور بروید، قنادی لادن را به شما پیشنهاد می کنیم. قنادی لادن در ولنجک تهران قرار دارد و خاطرات بسیار خوبی را برای اهالی این منطقه رقم زده است. جالب است بدانید که این شیرینی فروشی بیش از ۵۰ سال سابقه دارد و به همین دلیل برند کاملاً شناخته شده ای در شهر تهران است. در این قنادی شما می توانید انواع کیک های تزئیتی، آجیل، خشک بار و… را خریداری کنید. همچنین جالب است بدانید که امکان سفارش شیرینی از طریق سایت این شیرینی فروشی اخیراً به این مجموعه اضافه شده است.

قنادی آق بانو

اگر در مرکز شهر تهران هستید و می خواهید در همان نزدیکی یک شیرینی بسیار خوشمزه و خوش عطر بگیرید، قنادی آق بانو گزینه بسیار مناسبی است. این قنادی در اطراف پارک دانشجو قرار دارد و افراد ساکن مرکز تهران به راحتی می توانند شیرینی های بسیار خوشمزه ای را همان اطراف تهیه کنند. علاوه بر شیرینی های خوش طعم و عطر این شیرینی فروشی، می توانید آجیل های تازه و خوشمزه ای را هم در این شیرینی فروشی خریداری کنید. کیفیت مهم ترین چیزی است که برای مدیران این شیرینی فروشی اهمیت دارد و به همین دلیل کیفیت شیرینی ها و آجیل های آن بسیار بالا است.

شیرینی کوک

اگر از جمله افرادی هستید که غیر از طعم و عطر شیرینی ها برایتان تزئین و اثر هنری روی آن هم مهم است، شیرینی گزینه بسیار مناسبی برای شما خواهد بود. کیک پزهای این قنادی بسیار خوش ذوق هستند و طرح های بسیار منحصر به فردی روی شیرینی های آن پیاده می کنند. به خصوص که اگر شما مهمانی خاصی دارید و می خواهید برای پذیرایی مهمان های ویژه خود شیرینی خریداری کنید، پیشنهاد می کنیم از این قنادی استفاده کنید. البته این شیرینی فروش شعبه های مختلفی دارد که در میرداماد، قیطریه، ولنجک، هروی، سعادت آباد و شهرک غرب قرار گرفته اند.

قنادی لُرد، برای خاطره بازها

این روزها به هر محله‌ای از تهران که پا بگذارید، یک کافه قنادی مدرن می‌بینید که نور پردازی و دکوراسیونش حسابی جذب‌تان می کند و اگر عاشق شیرینی جات باشید، همین نقطه ضعف باعث می‌شود جیب تان را خالی کنید و کلی شیرینی بخرید. اما به کافه قنادی‌های قدیمی که سر بزنید، خبری از این ظاهر چشمگیر و خیره کننده نیست.

لُرد هم از همین قنادی‌ها است. هنوزدکوراسیون ساده اش را دارد. طبقه‌ی بالای لرد  یک سالن کوچک و چند میز برای افرادی که می‌خواهند شیرینی‌شان را همان جا با قهوه میل کنند، دارد. ممکن است هربار که به آنجا می‌روید چند خانم و آقای شیک و سالمند را ببینید که پشت میز نشسته‌اند و قهوه و شیرینی می‌خورند. از همین نوع مشتری می‌توان قدمت لُرد را فهمید.
قنادی لُرد در سال ۱۳۴۳ توسط یک ارمنی تاسیس شد و امروزه فرزند همان موسس، مغازه‌ی قنادی را می‌گرداند. این شیرینی فروشی هنوز هم از بهترین قنادی های تهران به شمار می رود.

آدرس قنادی لُرد: خیابان استادنجات الهی ( ویلا)،  نرسیده به خیابان کریمخان زند، پلاک ۱۸۶

قنادی هانس و کیک های معروف توت فرنگی

بعضی از قنادی ها را به نوع خاصی از شیرینی می شناسیم، بعضی هایشان را به کیفیت کلی. هانس یکی از آن قنادی‌هایی است که دو مدل از شیرینی‌های آن بسیار معروفند.

اولی کیک توت فرنگی و دومی شیرینی‌های بادامی مخصوص هانس هستند. تنها معضلی که برای رفتن به قنادی هانس دارید این است که این قنادی خیلی زود ساعت کاری‌اش تمام می‌شود، اما دلیل نمی‌شود که یکی از بهترین قنادی های تهران نباشد.

این قنادی که شعبه اصلی‌اش در مرکز شهر تهران قرار دارد، در میان خانه‌های قدیمی خیابان آبان است و اگر به تابلوی کوچکی که به دیوارش کوبیده شده دقت نکنید، ممکن است پیدایش نکنید.

آدرس قنادی هانس: خیابان کریم خان زند، آبان جنوبی، کوچه عقیلی، پلاک ۳

آدرس شعبه ونک: شیخ بهایی جنوبی، بلوار علیخانی، مجتمع ونک پارک برج الوند، همکف شماره۴۸

اوریانت، جایی برای استراحت “زمان”

این کافه قنادی از سال ۱۳۲۱ درخیابان  مفتح جنوبی برقرار است و از همان زمان از بهترین قنادی های تهران است.
اوریانت به داشتن قهوه‌های عالی به خصوص قهوه‌ ترک‌هایش معروف است. اما در واقع این نوشیدنی‌ها فقط در کنار این قنادی و شیرینی‌های جذابش قرار گرفته‌اند و مجموعه‌ای برای یک عصر دلپذیر ساخته‌اند که دست دوست، همسر یا عشق‌‍تان را بگیرید و برای یک قرار دو نفره به آنجا بروید.

اوریانت یک کافه قنادی مدرن و آنچنانی نیست و بیشتر فضایی نوستالژیک و با کیفیت دارد. قهوه نوشیدن و شیرینی خوردن در اوریانت ممکن است به شما احساس حضور داشتن در تهران دهه ۵۰ را بدهد.
صاحب قنادی اوریانت نیز ارمنی بوده و همچنان کارکنان آن اکثرا ارمنی هستند. شکلات‌های پرتقالی، پای‌های میوه ای و شیرینی پِروک از محبوب ترین‌های اوریانت هستند.


آدرس کافه قنادی اوریانت: خیابان مفتح.نرسیده به انقلاب

ورتا، یک قنادی مدرن در میان بهترین قنادی های تهران

کیک استودیوی ورتا یکی از آن قنادی‌های مدرنی است که در مرکز شهر تهران قرار دارد و توانسته حسابی مخاطب قهوه خور و شیرینی پسند جذب کند.

ورتا در کنار قنادی‌اش چند میز کوچک برای سرو نوشیدنی‌های گرم و سرد همراه با انواع کیک و شیرینی دارد که به دلیل قرار گرفتن در خیابان انقلاب و نزدیک بودن به دانشگاه ها، معمولا هر ۳۰ صندلی‌ای که دارد، پر هستند و باید کمی منتظر بمانید.

آدرس کیک استودیوی ورتا: خیابان انقلاب، نبش خیابان وصال، جنب بانک کشاورزی، پلاک ۹۷۹

قنادی پوپک، برای عاشقان انواع کیک

شیرینی پوپک از بهترین قنادی های تهران است که در محله یوسف آباد قرار دارد. این قنادی قدیمی طرفدارانی دارد که از تمام نقاط شهر به یوسف آباد می‌آیند تا بهترین کیک تولد رو از آنجا خریداری کنند.

در میان کیک‌ها، به گفته‌ی مشتریان ثابت پوپک، باید کیک توت فرنگی را امتحان کرد. همچنین به گفته‌ی همین طرفداران، کیک اپرا، پای و تارت‌های قنادی پوپک از بهترین نمونه‌هایی هستند که در قنادی های تهران می توانید پیدا کنید.

قیمت مناسب و کیفیت ثابت پوپک باعث شده تا در میان بهترین قنادی های تهران باقی بماند. علاوه بر این، قنادی پوپک کارکنانی خوش برخورد دارد که با صبر و حوصله به سفارشات‌تان رسیدگی می‌کنند.

آدرس قنادی پوپک: یوسف آباد، خیابان سید جمال الدین اسدآبادی، سی و چهارم

قنادی بی بی و معروفیت کیک های شکلاتی

قنادی بی‌بی به نوعی بهشت عاشقان کیک شکلاتی است. کیک‌ شکلاتی بی‌بی به قدری محبوب‌ است که در کیک پزی نوعی سبک محسوب می‌شود.

کیک‌های شکلاتی بی‌بی خامه‌‎ای سبک و طعمی به یاد ماندنی دارند. به دلیل اینکه پس از میل کردن این کیک احساس سنگینی پیدا نخواهید کرد، این کیک در کنار تازگی و خوشمزگی، بسیار محبوب شده و در میان بهترین قنادی های تهران جا گرفته است

. فرقی نمی‌کند تولدتان است یا از خریدن ماشین‌تان خوشحالید، یک بهانه جور کنید و یک کیک شکلاتی بی‌بی بخرید و با دوستان یا خانواده‌‍تان میل کنید!

آدرس قنادی بی بی:

  • شعبه یوسف آباد: میدان کلانتری، خیابان مدبر (مهرام)، نبش خیابان ۳۰
  • شعبه شهرک غرب: بلوار فرحزادی، جنب پارک نیما، پلاک ۴۰شعبه قیطریه: خیابان شریعتی بالاتر از پل صدر خیابان مهندس میرزاپور خیابان محمدی پلاک ۸

قنادی گاندی و دانمارکی های تازه

شیرینی دانمارکی طوری ست که انگار از ابتدای بشریت وجود داشته و همیشه هم محبوب بوده. این شیرینی یک طعم همیشه آشنا دارد که باید از جای خوب خریداری شود تا لذت میل کردنش کم نشود!
برای همین ما به شما شیرینی های قنادی گاندی را پیشنهاد می‌کنیم. قنادی گاندی با دانمارکی های تازه معروفش در میان بهترین قنادی های تهران است. ا

گر به قصد خرید دانمارکی های تازه از هر جای شهر می‌خواهید به گاندی بروید، باید حواستان به زمان باشد.  یخچال‌های قنادی گاندی از زمانی که پر از دانمارکی های تازه می شوند تا زمانی که یک سینی شیرینی باقی مانده است، زمان زیادی لازم ندارند. پس برای خرید این شیرینی‌ها باید قبل از عصر به گاندی سر بزنید.
البته شیرینی‌های خوشمزه‌ی گاندی به دانمارکی ها ختم نمی شوند. دونات های شکری، شکلاتی و دارچینی گاندی نیز از آن دسته شیرینی هایی هستند که برای خریدشان باید عجله کرد.

آدرس قنادی گاندی: میدان ونک، ابتدای خیابان گاندی، پاساژ ۱۱۰، طبقه همکف، واحد ۱/۹۸

قنادی سورینت وی آی پی

این قنادی از آن دسته قنادی هایی است که همه‌ی شیرینی‌هایش خوشمزه هستند. از شیرینی‌های تر با خامه‌های سبک و خوش طعم گرفته تا شیرینی کشمشی‌های ترد و خوشمزه.

یکی از کیک‌های محبوب این قنادی کیک کدو حلوایی است که باید در میان شیرینی‌های خشک به دنبال آن بگردید. قنادی سورینت وی آی پی با وجود اینکه در شهرک غرب قرار دارد قیمت هایش بسیار مناسب و منطقی هستند.

آدرس قنادی سورینت: شهرک غرب، خیابان ایران زمین، خیابان مهستان،بالاتر از پاساژ گلستان، نبش کوچه دوم

بهترین قنادی تهران در شمال و جنوب کجاست؟

نان و شیرینی سرگل

نام و شیرینی سرگل

در شمال تهران یکی از بهترین قنادی هایی که می توانید در آن یک خاطره خوب برای خود و عزیزانتان به یادگار بگذارید نان و شیرینی سرگل است، این قنادی در شمال تهران بسیار معروف است و می توانید در آنجا یکی از تازه ترین شیرینی ها و کیک ها را پیدا کنید. یکی از مواردی که باعث شده این قنادی به بهترین قنادی در شمال تهران تبدیل شود کیفیت مواد اولیه و تازگی شیرینی های این قنادی است.

قیمت کیک ها و شیرینی ها در این قنادی به نسبت محله ای که در آن قرار گرفته است تقریبا رو با بالا می باشد که البته این امر باعث ایجاد کیفیتی مطلوب تر نیز شده است.

علاوه بر آن تزئیناتی که بر روی کیک ها و شیرینی های این قنادی انجام می شود بسیار زیبا می باشد. در این میان رضایت مشتریان این قنادی هم قابل بیان است. این قنادی واقع در خیابان شمیران، محله اوین می باشد که یکی از پرطرفدارترین باقلواها را دارد.

اگر اهل سفر با مترو و اتوبوس هستید می توانید از طریق مترو سعادت آباد و با استفاده از یک تاکسی خودتان را به این شیرینی فروشی برسانید

اگر هم با ماشین شخصی خودتان قصد خرید را دارید بهترین مسیر برای رفتن به این قنادی بزرگراه چمران است.

قنادی خوشه

قنادی خوشه

در جنوب تهران هم می توان به قنادی خوشه واقع در محله نازی آباد، بازار دوم اشاره کرد که در آنجا می توانید کیک ها و شیرینی های مختلف را با قیمت های مناسب و کیفیت فوق العاده تهیه کنید.

این قنادی به دلیل استفاده از مواد اولیه تازه و عالی به بهترین قنادی در جنوب تهران تبدیل شده است. با توجه به اینکه این قنادی در جنوبی ترین قسمت تهران واقع شده است لذا قیمتهای کیک ها و شیرینی هایی که در آن به فروش می رسد نیز بسیار مناسب می باشد و این مطلب از کیفیت تولیدات این قنادی کم نمی کند.

یکی از بهترین مسیرها برای رسیدن به این قنادی استفاده از اتوبوس و یا ماشین شخصی است، البته ایستگاه مترو علی آباد هم به این قنادی نزدیک است و می توان به وسیله یک تاکسی به این قنادی رسید و از محصولات آن لذت ببرید. شما می توانید از این قنادی برای مجالس خود سفارش داده تا با بهترین کیفیت و تازه ترین محصولات مراسم خود را برگزار کنید.

بهترین قنادی تهران در شرق و غرب کجاست؟

قنادی بن بن چمن

شیرینی فروشی بن بن چمن

در شرق تهران قنادی های زیادی به چشم میخورد، ولی یکی از قنادی هایی که همیشه شلوغ بوده و همیشه کیک ها و شیرینی های تازه دارد قنادی بن بن چمن است.  قنادی بن بن چمن یکی از معروف ترین قنادی های شرق تهران به شمار می رود، که در رده ی بهترین قنادی در شرق تهران قرار گرفته است.

این قنادی در محله نارمک، یکی از قدیمی ترین مناطق تهران واقع شده است که شما می توانید به راحتی هم بصورت حضوری و هم بصورت آنلاین از این قنادی یک خرید خوب و تازه و مقرون به صرفه داشته باشید. اگر قصد رفتن با وسایل نقلیه عمومی را دارید می توانید با استفاده از مترو سرسبز و استفاده از یک خط تاکسی و یا خطوط بی آر تی خود را به این قنادی برسانید. اگر هم قصد رفتن با ماشین شخصی خود را دارید نزدیک ترین مسیر به بهترین قنادی شرق تهران بزرگراه امام علی (ع) است.

نان و شیرینی ماری

قنادی ماری

نان و شیرینی ماری هم در غرب تهران در محله پونک یکی از بهترین قنادی ها است، این قنادی با ارائه انواع نان، شیرینی های خشک، کیک های تولد، دسرهای فرانسوی، باقلوا و … یکی از متنوع ترین منوها را دارا می باشد و با امکان خرید حضوری و سفارش از طریق سایت کار شما را برای خرید راحت تر کرده است.

شما می توانید از طریق ایستگاه مترو صادقیه به این قنادی دسترسی پیدا کنید. اگر هم می خواهید با وسیله نقلیه شخصی خودتان به این قنادی سری بزنید بهترین راه برای رسیدن به این قنادی بزرگراه اشرفی اصفهانی است.

گران ترین قنادی در تهران

قنادی کوکی باکس

قنادی کوکی باکس

قنادی کوکی باکس در خیابان فرشته با توجه به اینکه در شمال تهران واقع شده یکی از بهترین قنادی ها و همچنین گران ترین قنادی ها است.

این قنادی دو شعبه دیگر در فرمانیه و جردن هم دارد. در این قنادی می توانید با تنوع زیاد محصولات یک انتخاب خوب و دلچسب داشته باشید و به تازگی مواد اولیه و خوش طعم بودن محصولات اطمینان کامل داشته باشید و با خیال راحت خرید خود را انجام دهید.

این قنادی علاوه بر انواع شیرینی های تر و خشک و همچنین کیک های متنوع امکان سفارش شیرینی ها و کیک های خاص با سلیقه ی مشتریان را دارا می باشد. شما علاوه بر خرید حضوری می توانید از طریق اسنپ فود هم از این قنادی خرید کنید.

ارزان ترین قنادی در تهران

قنادی ارک

قنادی ارک

اگر بخواهید یک شیرینی خوب با قیمت مناسب و کیفیت عالی برای مجالس خود تهیه کنید قنادی ارک میتواند گزینه ی مسیار مناسب و اقتصادی باشد.

این قنادی در محله خزانه بخارایی واقع شده است که می توان گفت به جرأت یکی از بهترین قنادی ها در این منطقه است و شما می توانید با توجه به بودجه خود بهترین و تازه ترین کیک ها و شیرینی ها را خریداری کنید و از خوردن آنها لذت ببرید.

این قنادی با ارائه خدماتی از جمله چاپ عکس دلخواه روی کیک، سفارش کیک عروسی به خواسته و سلیقه شما، شیرینی ها و کیک های مناسبتی و  … به شما کمک می کند تا بهترین خرید را داشته باشید.

اولین و قدیمی ترین شیرنی فروشی تهران کدام است؟

قنادی بهار

بهترین شیرینی فروشی های تهران کدام اند؟

نیشکر، لادن، ناتلی، قنادی فرانسه، بی بی، گاندی و ….

بهترین قنادی های تهران برای عاشقان شیرینی

1 دیدگاه در بهترین قنادی های تهران برای عاشقان شیرینی

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.


*