بهترین صبحانه های تهران

۴۰ پیشنهاد از بهترین صبحانه های تهران

صبحانه از آن وعده هایی ست که تنوع زیادی دارد و همین تنوع یکی از دلایلی ست که به عشق این وعده می‌توان صبح روز ادامه مطلب

صبحانه از آن وعده هایی ست که تنوع زیادی دارد و همین تنوع یکی از دلایلی ست که به عشق این وعده می‌توان صبح روز تعطیل از خانه بیرون زد.  اما پیدا کردن بهترین صبحانه های تهران که کیفیت و قیمت مناسبی داشته باشند در میان ۴۰۰۰ کافه کار ساده ای نیست.

تصور کنید که در روز تعطیل از خوابتان زده اید و برای میل کردن یک صبحانه ی جذاب راهی جایی شده اید و در نهایت ناراضی خارج شده اید. پس برای شناختن بهترین صبحانه های تهران با قیمت مناسب، این مطلب را دنبال کنید.

فهرست مطالب

۱٫ کله پزی ساعی؛ یک صبحانه سنتی ایرانی

اگر از افرادی هستید که به کله پاچه علاقه دارید و می خواهید یک روز صبح را با خوردن کله پاچه ای خوشمزه و لذیذ شروع کنید، طباخی ساعی گزینه مناسبی است. طباخی ساعی از قدیمی ترین کله پزی هایی است که در تهران وجود دارد و می توانید پس از یک ورزش صبحگاهی به آن جا بروید. جالب است بدانید که در سال های اخیر کله پاچه با روش های مختلفی سرو می شود! شما می توانید در این کله پزی حتی ساندویچ کله پاچه را هم امتحان کنید؛ البته اگر به روش سنتی پختن کله پاچه علاقه ندارید و در غیر این صورت می توانید به روش سنتی آن را میل کنید.

۲٫ حلیم سید مهدی؛ یک صبحانه دلچسب برای روزهای سرد

اگر در فصل زمستان و روزهای سرد سال هوس خوردن یک صبحانه داغ و خوشمزه به سرتان زده است، حلیم و آش سید مهدی گزینه مناسبی است. حلیم و آش سید مهدی از قدیمی ترین آش فروشی های تهران است که شهرت آن بین المللی است. محیط آن بسیار تمیز است و اگر از افرادی هستید که تمیز بودن محیط خیلی برایتان مهم است، این محل می تواند نظر شما را جلب کند. استفاده از مواد اولیه مرغوب برای تهیه آش و حلیم از مهم ترین ویژگی های آن است و به همین دلیل به یکی از شلوغ ترین محل های سرو صبحانه در منطقه تجریش تبدیل شده است. همچنین شما می توانید در این محیط سمنو هم میل کنید.

۳٫ صبحانه نایب تهران؛ برندی با قدمت ۱۵۰ ساله

یکی دیگر از رستوران های مخصوص صبحانه که قدمت بسیار طولانی دارد، صبحانه نایب تهران است. این برند با سرو انواع صبحانه ها و تنوع بسیار زیادی که دارد، توانسته نظر بسیاری از مشتریان را جلب کند. همچنین کیفیت صبحانه سرو شده در این رستوران به قدری بالا است که مشتریان همیشگی و چندین ساله دارد. در حال حاضر این رستوران شعبه های زیادی در سطح شهر دارد و می توانید متناسب با موقعیت مکانی خود به یکی از آن ها مراجعه کنید. همچنین این رستوران شامل بوفه های گرم و سرد، انواع نوشیدنی، انواع صبحانه و انواع غذاهای متناسب با فصل است.

۴٫ رستوران اردک آبی؛ اولین رستوران صبحانه در ایران

یکی دیگر از معروف ترین رستوران هایی که می توانید برای میل کردن صبحانه مراجعه کنید، رستوران اردک آبی است. این رستوران در مرکز خرید تندیس قرار دارد و حدود ۱۶ سال پیش به عنوان رستوران صبحانه معرفی شد. در این رستوران انواع بوفه های سرد و گرم وجود دارد و می توانید هر نانی که دلتان می خواهد را برای خوردن صبحانه انتخاب کنید. منوی این رستوران شامل ۲۰ غذای ایرانی و خارجی است و می توانید هر کدام را که دوست دارید، سفارش دهید.

۵٫ اسپیناس پالاس؛ یک رستوران برای صرف صبحانه لاکچری

اگر از آن دسته افرادی هستید که دوست دارید در یک محیط لاکچری و مجلل صبحانه خود را صرف کنید، اسپیناس پالاس یکی از بهترین گزینه ها است. اسپیناس پالاس یکی از هتل های بین المللی است که مهمان های بسیار خاصی در آن اقامت دارند. بنابراین چیز عجیبی نیست که انتظار یک صبحانه مجلل از این محیط را داشته باشید. در منوی این رستوران انواع صبحانه سرد و گرم وجود دارد. همچنین شما می توانید انواع نوشیدنی ها نظیر قهوه، آب میوه، شیر و دمنوش را سفارش دهید. همچنین تنوع نان هم در این رستوران بالا است و می توانید صبحانه موردنظر را با نان مورد علاقه خود نوش جان کنید.

۶-آشپزخانه برادران

آشپزخانه ی برادران با داشتن فضایی کوچک و صمیمی، کارکنان خوش برخورد و از همه مهم تر غذاهای خوشمزه، در لیست بهترین صبحانه های تهران به عنوان محبوب ترین شان شناخته شده است.
اگر در روزهای تعطیل برای صبحانه به این رستوران بروید، باید حدود ۲۰ دقیقه در صف بمانید. اما به محض اینکه پشت میزتان نشستید، صبحانه ی گرم و جذاب با نان بربری تازه روی میز ظاهر می شود.

از آبمیوه های آشپزخانه برادران خصوصا آبمیوه ی «نارنگی و عسل» غافل نشوید. محبوب ترین صبحانه های منوی برادران، املت اسفناج و بیکن و صبحانه ی ویژه است.

یکی از خصیصه های اصلی آشپزخانه ی برادران مناسب بودن قیمت های آن نسبت به کیفیت و قیمت کافه های دیگر در تهران است.

آشپزخانه برادران - بهترین صبحانه های تهران

آدرس آشپزخانه برادران: ضلع شمالی میدان شیخ بهایی، به سمت خیابان ونک، ابتدای سئول جنوبی، نبش کوچه نسترن، پلاک۹


۷- کافه جار، گوشه‌ای برای صبحانه‌ای لذیذ

این کافه محیط خیلی بزرگی ندارد اما همان محیط کوچک با میزی که تابستان و بهار بیرون از کافه قرار میگیرند؛ برای خوردن یک صبحانه ی لذیذ و به یاد ماندنی کافی ست.

اگر صبحانه های جار را امتحان کنید مطمئن می شوید که یکی از بهترین صبحانه های تهران را خورده اید و باز هم به این کافه می روید. قیمت های این کافه به نسبت صبحانه در کافه های دیگر تهران بسیار مناسب و به صرفه است.

صبحانه کافه جار- بهترین صبحانه های تهران

آدرس کافه جار: خیابان یوسف‌آباد، خیابان ۱۸، پلاک ۳۵

۸- کافه شِنُفدیدارجای، اسم عجیب با دکور خیره کننده

قبل از هر چیزی اسم این کافه هم سخت است و هم عجیب. اما اگر این کافه را بشناسید متوجه می شوید که چرا چنین اسمی انتخاب شده ست.

شِنُفدیدارجای در واقع به معنی جایی برای شنیدن و دیدن است. حالا که کمی این اسم جذاب شد باید به سراغ بشقاب های خوشمزه و دلربای این کافه برویم.
شفدیدارجای در کنار دکوراسیون نوین و خیره کننده، یک تراس خوب و یک گالری نیز دارد. صبحانه های این کافه یکی از دلایلی ست که باید صبح جمعه از خوابتان بزنید و به سمت مرکز شهر تهران بروید.

همه ی این ها دلیل خوبی برای این نیستند که صبحانه ی این کافه در لیست بهترین صبحانه های تهران قرار بگیرد؟

شنفدیدارجای - بهترین صبحانه های تهران

آدرس کافه شنفدیدارجای: انقلاب بین چهارراه ولیعصر و پل حافظ خیابان خارک پلاک ۱۴ نگارخانه شماره ۱۴


۹- کافه سه‌لت، در میان بهترین صبحانه های تهران در مرکز شهر

دکور چوبی همراه با رنگ سبز آدم را یاد چه چیزهایی می اندازد؟ این ترکیب فوق العاده باعث شده  تا کافه سه لت با وجود قرار داشتن در دل شلوغی های تهران، فضای آرام و خوبی داشته باشد.

از محیط خوب که بگذریم، به بحث مهم خوردنی های کافه می رسیم. صبحانه ی کافه سه لت در میان بهترین صبحانه های تهران قرار دارد چون هم قیمت مناسبی دارد و هم صبحانه های آن متنوع و با کیفیت هستند.

همچنین این کافه در مرکز شهر تهران قرار دارد که به راحتی با وسایل نقلیه عمومی میتوان به آن رسید.

کافه سه لت - بهترین صبحانه های تهران

آدرس کافه سه لت: حافظ، نرسیده به پل کالج، کوچه البرز ۱، پلاک ۲/۱


۱۰- جیما اکسپرس، یک کافه‌ی جمع و جور و ساده

اگر هم برای صرف صبحانه ی سریع میخواهید جایی را پیدا کنید، پیشنهاد من به شما جیما اکسپرس است که دقیقا سر میدان ونک قرار دارد.

جیما اکسپرس یک کافه ی جمع جور و با کیفیت است که جای نشستن خیلی راحتی ندارد. اما سفارش تان را خیلی سریع آماده می کند.

این کافه پیشنهادهایی برای صبحانه های اقتصادی بر روی تخته سیاهش نوشته که اتفاقا کیفیت آنها هم بسیار بالاست اگر از برخورد کارکنان کافه بپرسید هم به شما پاسخ خواهم داد که از بهترین و صمیمی ترین کافه دارهای

تهران هستند.

کافه اکسپرس جیما - بهترین صبحانه های تهران

آدرس کافه جیما اکسپرس: ضلع شرقی میدان ونک، جنب بانک دی، پلاک ۷۶

۱۱- سام کافه، معروف و محبوب


سام کافه ی معروف را دیگر همه ی کافه بروها می شناسند. کافه ای که در تهران چند شعبه دارد و به داشتن دکوری خاص، نورپردازی و منوی جذاب معروف است.

در منوی سام کافه میان وعده های خاصی یافت می شود. بعضی روزها میتوانید یک کاسه شیربرنج خیلی خوشمزه سفارش بدهید.

همچنین کوکی های بادام زمینی این کافه بسیار معروفند. در تمام طول روز می توانید وافل سفارش بدهید و شاید بیشترین عکسی که از سام کافه دیده اید، عکس وافل های جذاب آن باشد.

پس اگر برای صبحانه به این کافه رفتید، املت سبزیجات و وافل آن را امتحان کنید.

سام کافه - بهترین صبحانه های تهران
  • آدرس سام کافه شعبه شهرک غرب: شهرك غرب – سيماي ايران – ساختمان AB
  • آدرس سام کافه شعبه فرشته: خیابان فرشته.مرکز خرید سام سنتر، طبقه دوم
  • آدرس سام کافه شعبه ونک: تقاطع خیابان خدامی و آفتاب، ضلع جنوب شرقی، جنب پارک، ساختمان مادیران

۱۲- دیزی ولیعصر برای صبحانه‌ی ایرانی

در میان بهترین صبحانه های تهران حیف است که چند صبحانه سنتی را معرفی نکنیم.
این غذاخوری را همه به نام دیزی سرای ولیعصر می‌شناسند. مغازه‌ی کوچکی با تعداد میز کمی و املت‌های خوشمزه.

این رستوران منوی کوچکی برای صبحانه دارد که معروف‌ترین غذای آن، املت است. املتی لذیذ و بزرگ با نان تازه و چای.

در منوی صبحانه دیزی ولیعصر چیزهای دیگری مثل پنیر و گردو، خامه و عسل، سوسیس و تخم مرغ و … نیز یافت می‌شود که برای یک صبحانه‌ی ایرانی و سنتی حسابی می‌چسبند.

املت ولیعصر - بهترین صبحانه های تهران

آدرس دیزی ولیعصر: خیابان ولیعصر، ما بین خیابان مطهری و بهشتی، نبش کوچه دل آویز

۱۳- دارچین برای آش و حلیم خورهای حرفه‌ای

دسته‌ای از افراد هستند که برایشان بهترین صبحانه، همان صبحانه‌ای ست که در آن آش و حلیم وجود داشته باشد.

اگر شما هم در این دسته بندی قرار دارید، به سراغ بهترین صبحانه‌های تهران از نوع آش و حلیم می‌رویم. یکی از این گزینه‌ها، آش و حلیم دارچین در غرب تهران است.

در بعضی از ساعات روز اگر به این مغازه سر بزنید ممکن چند دقیقه‌‎ای در صف بایستید، اما به طور کلی به دلیل آماده بودن غذا، انتظار زیادی نخواهید کشید.

اگر قصد دارید با ماشین شخصی به دارچین بروید، بهتر است از قبل به فکر جای پارک تان باشید. چرا که این غذاخوری در خیابانی قرار دارد که پر از کافه و رستوران است.

آش و حلیم دارچین - بهترین صبحانه های تهران

آدرس آش و حلیم دارچین: ستارخان، نرسیده به باقرخان ، نبش کوچه آفرند ، پلاک۱۵۵

۱۴- وی کافه در لیست بهترین صبحانه های تهران

یک کافه خوب در مرکز شهر و در خیابان فلسطین برای خوردن یکی از بهترین صبحانه های تهران.

آدری وی کافه فلسطین: خیابان فلسطین، بالاتر از خیابان انقلاب، نبش خیابان نایبی
آدرس وی کافه شعبه قلهک: خیابان شریعتی ، دوراهی قلهک ، خیابان بصیری پلاک ۳ (ساختمان سام ) طبقه ۵

۱۵- کافه دور میز بهترین صبحانه تهران در فضای باز

کافه دورمیز یکی از بهترین کافه های خیابان ویلا (نجات اللهی) برای خوردن صبحانه یا هر وعده‌ی دیگر است.

صبحانه در تهران

آدرس کافه دور میز: خیابان نجات‌اللهی(ویلا)، خیابان اراک، پلاک ۳۵

۱۶- کافه روبرتو برای صبحانه های خوشمزه در تهران

یکی از کافه هایی که برای صبحانه منوی بسیار خاص و هیجان انگیزی دارند، همین کافه روبرتو در پاسداران است.

بهترین و خوشمزه ترین صبحانه های تهران

آدرس کافه روبرتو: پاسداران، بوستان دوم، پلاک ۴

۱۷- کافه دیاموند

کافه دیاموند که یک کافه‌ی معروف در اطراف میدان فردوسی است، صبح های تعطیل خیلی شلوغی دارد. چرا که صبحانه های آن از بهترین و لذیذترین صبحانه های تهران هستند.

بهترین صبحانه های تهران

آدرس کافه دیاموند: خیابان انقلاب، خیابان نجات الهی، خیابان فلاح پور، پلاک ۳۳

در ادامه به معرفی چند رستوران که صبحانه های معروف و بینظیری دارد می پردازیم:

۱۸- رستوران عمو یحیی

رستوران عمو یحیی

یکی از قدیمی ترین رستوران های تهران که در منطقه خوش آب و هوای دربند قرار دارد. مغازه ای کوچک که در روز های تعطیل و جمعه گردشگران و کوهنوردان زیادی برای خوردن املت مشتی و خوشمزه به آنجا می روند.

آدرس: تجریش، خیابان شهیدابراهیم دربندی، چهاررراه حسابی، پلاک ۸

۱۹- رستوران عمو سهراب

این رستوران با توجه به اینکه نسبتا تازه تاسیس شده است اما توانسته آوازه خوبی را برای خود بدست آورد و به یکی از بهترین املت فروشی ها تبدیل شده است. همچنین این رستوران علاوه بر صبحانه کباب، دیزی و خورشت نیست سرو می شود.

آدرس: بلوار اندرزگو، خیابان اشکستان پور، خیابان خامی، رستوران عمو سهراب

۲۰- کافه کارزین

اگر هوس خوردن صبحانه در کاخ نیاوران و در منظقه خوش آب و هوا کرده کافه کارزین می تونه بهترین انتخاب شما باشد.

ادرس: کاخ نیاوران

۲۱- کافه آگر

یکی از بهترین کافه هایی که صبحانه هایش زبان زد همه شده و توانسته مشتریان زیادی رو به خود جلب کند.

آدرس: خیابان انقلاب، بین خیابان نجات الهی(ویلا) و میدان فردوسی، نبش کوچه براتی، پلاک۸۱۴

۲۲- رستوران کوبابا

اگر بدنبال محیطی جدید و متنوع برای صرف صبحانه هستید پیشنهاد ما رستوران کوبابا هست. رستورانی لبنانی در منطقه جردن با موزیک های لبنانی و کیفیت بی نظیر.

آدرس: جردن، خیابان گلخانه، شماره ۲۵۷

۲۳- رستوران تهران بین، پکیجی از هر آنچه شما می‌خواهید!

رستوران تهران بین

اگر به دنبال رستورانی هستید که هم صبحانه لاکچری داشته باشد، هم این صبحانه در غرب تهران باشد، هم سلف سرویس باشد و هم  صبحانه در سعادت آباد سرو بشود؛ حتی لحظه‌ای درنگ نکنید و برای تعطیلات این هفته این رستوران را رزرو کنید.

رستوران تهران بین، رستورانی لوکس و مجلل در پنت هاوس برج عرفان، طبقه نهم، واقع در سعادت آباد، بخشایش است. بوفه صبحانه این رستوران سلف سرویس است.

برای افرادی که به دنبال میل کردن یک وعده غذایی عالی در مکانی شیک و لاکچری هستند، توصیه می‌شود.

۲۴- کافه رستوران راشا، مرکز خوراکی ایرانی و فرنگی

کافه رستوران راشا

کافه رستوران راشا با دو شعبه در مرزداران و فاطمی آماده پذیرایی از مراجعه کنندگان است. در این کافه رستوران خوراکی ایرانی و فرنگی سرو می‌شود.

این کافه رستوران با حال و هوای روسی، به علاقمندان به فرهنگ روسی توصیه می‌شود. از جمله موارد موجود در منو این کافه رستوران می‌توان به صبحانه سنتی ایرانی، صبحانه انگلیسی، اسکرامبل سبزیجات، اسکرامبل پپرونی و… اشاره کرد.

آدرس دقیق این رستوران در خیابان فاطمی: نبش گمنام و در خیابان مرزداران: سه راه آریافر می‌باشد.

۲۵- پخش موسیقی زنده، در رزمیلو

رستوران رزمیلو

صبحانه سلف سرویس رزمیلو با بیش از ۱۲۰ مورد منو گرم و سرد، بوفه مربا، انواع میوه‌جات فصل، سالاد بار، انواع نان و شیرینی و… از بزرگ‌ترین و متنوع‌ترین بوفه‌های سلف سرویس تهران است.

هر آخر هفته، پنج‌شنبه و جمعه ۸ تا ۱۰ صبح و همچنین ۱۰ تا ۱۲ ظهر با رزرو قبلی آماده پذیرش شما می‌باشد.

فضای باز رزمیلو این امکان را فراهم کرده تا با حفظ فاصله اجتماعی مناسب و با رعایت موارد بهداشتی مربوط به بیماری‌های واگیردار مثل کرونا، با عزیزان خود وقت بگذرانید. و صبحانه در فضای باز میل کنید.

علاوه بر این در بوفه صبحانه رزمیلو موسیقی زنده نیز اجرا خواهد شد. رزمیلو در اتوبان ارتش، جنب مجتمع مسکونی کوثر، پنت هاوس مرکز خرید پرنیان، طبقه هفتم قرار دارد.

۲۶- تنوع در رستوران قصاب

رستوران قصاب

صبحانه ترکی که به تازگی جای خودش را میان منو صبحانه رستورا‌ن‌ها و کافه‌ها پیدا کرده است، در رستوران قصاب به صورت دو نفره سر می‌شود.

در منو آن انواع آیتم‌های سرد و گرم یافت می‌شود. انواع پنیر، مربا، زیتون و… از جمله این آیتم‌ها هستند. رستوران قصاب در خیابان فرشته و تجریش شعبه دارد.

برای میل کردن صبحانه در شمال تهران این رستوران را به شما پیشنهاد می‌کنیم. خیابان فرشته، ساختمان ام اچ هاوس، پلاک ۱۰۴ آدرس دقیق شعبه فرشته می‌باشد. و تجریش، تقاطع دربند و فناخسرو، پلاک ۶۷ آدرس دقیق شعبه تجریش است.

۲۷- بشقاب شکاری، در کافه نِگیما

کافه نِگیما که در منطقه قیطریه تهران قرار دارد، منو صبحانه متنوع و لذیذی را دارا می‌باشد. از جمله بشقاب شکاری آن که یکی ازگزینه‌های پرطرفدار منو این کافه است.

بشقاب شکاری شامل سوسیس شکاری، بیکن گوساله، گوجه خشک و نان تست است. آدرس دقیق این کافه بلوار قیطریه، خیابان محمدحسین خراسانی، پلاک ۲/۱۳ می‌باشد.

۲۸- رستوران خوان باشی، رستورانی با رنگ شمال

رستوران خوان باشی

رستوران خوان باشی اولین رستوران مازندرانی در تهران است. این رستوران دارای دو شعبه در نیاوران و بازار می‌باشد.

پنج‌شنبه و جمعه هر هفته از ساعت ۸:۳۰ الی ۱۱:۳۰ صبحانه سرو می‌شود که با هماهنگی قبلی قابل رزرو کردن است. لازم به ذکر است شنبه‌ها روز بانوان در این رستوران است و تمامی مشتریان خانوم شامل تخفیف ۲۰ درصدی در این رستوران می‌شوند.

آدرس شعبه نیاوران ابتدای جماران، خیابان هاشمی، کوچه لاله، پلاک ۶ است. و خیام، قبل از گلوبندک، پلاک ۷۱۸ آدرس دقیق شعبه بازار است.

۲۹- سیمیت بیکن در رستوران لوتکا

رستوران لوتکا

رستوران لوتکا انواع آیتم‌های مختلف را در منو ‌خود جا داده است. اما سیمیت بیکن آن حرف ندارد. و تبدیل به خوراکی شده که تعداد زیادی از مشتریان را برای امتحان کردن آن به این رستوران می‌کشاند.

این رستوران از ساعت ۷:۳۰ الی ۱۲ آماده سرو صبحانه است. و به همین جهت گزینه خوبی برای افراد سحرخیز که وعده نخست غذایی‌شان  را در ساعات ابتدایی روز میل می‌کنند می‌باشد.

این رستوران در خیابان فرشته، بوتیک مال ملل، طبقه همکف واقع شده است.رستوران لوتکا انواع آیتم‌های مختلف را در منو صبحانه‌اش جا داده است. اما سیمیت بیکن آن حرف ندارد

۳۰- کافه کارخانه، از املت مراکشی تا صبحانه ایرانی

صبحانه در کافه کارخانه

کافه کارخانه از آن دسته از کافه‌هایی است که می‌تواند همه را راضی نگه دارد. سلیقه شما هر چه که باشد، حتما در این کافه یافت خواهد شد.

صبحانه ایرانی، املت مراکشی، املت اسفناج و… از جمله موارد این منو هستند. این کافه حیاط سرسبز و زیبایی دارد که برای صرف خوراکی بسیار مناسب است.

صبح جمعه‌هایتان را در این کافه به صرف صبحانه‌ای لذیذ بپردازید. میدان شیخ بهائی، جنب بانک رفاه، شماره ۱ آدرس دقیق کافه کارخانه است.

۳۱- تعطیلات با کافه کاما

کافه رستوران کاما

کافه کاما به خدمات رسانی در تمامی روزها حتی تعطیلات نوروز معروف است. اگر به دنبال کافه‌ای هستید تا علاوه بر آخر هفته، باقی روزها نیز بتوانید آنجا صبحانه میل کنید، پیشنهاد ما به شما کافه کاما است.

این کافه همه روزه از ساعت ۹ صبح الی ۱ بعد از ظهر آماده سرویس‌دهی به مشتریان می‌باشد. تقاطع بهشتی و سهروردی، پلاک ۱۳۶ آدرس دقیق این کافه است.

۳۲- صبحانه بین‌المللی در برانچ تو

برانچ تو

برانچ تو با سرو خوراکی‌های بین‌المللی در فضای باز یکی از پیشنهادات ویژه تیم اسنپ روم است. از جمله صبحانه‌های معروف برانچ تو می‌توان به املت اسپانیایی آن و بشقاب مخصوص برانچ تو اشاره کرد.

آدرس دقیق: خیابان میرعماد، کوچه دوم، پلاک ۲۲٫

۳۳- رستوران سنتی ماندگار و سرو صبحانه در شرق تهران

رستوران ماندگار تهران

رستوران سنتی ماندگار واقع در شرق تهران، منو صبحانه‌اش را به صورت سلف سرویس سرو می‌کند.

برای استفاده از بوفه خوراکی در این رستوران باید حداقل ۲۴ ساعت قبل از مراجعه با رستوران تماس گرفته و آن را رزرو کنید.

هماهنگی و رزرو قبلی خدمات ارائه نمی‌شود. تهرانپارس، خیابان ۹۶ غربی، خیابان تکاوران، روبروی شهروند، پلاک ۲۲۱ آدرس دقیق این رستوران است.

۳۴- قهوه خانه آذربایجان، پاتوق املت صبحانه در جنوب تهران

رستوران آذربایجان

غذاخوری آذربایجان واقع در جنوب تهران یکی از قهوه خانه‌هایی است که مشتریانش می‌گویند خوشمزه‌ترین املت زندگی‌شان را آنجا خورده‌اند.

در این قهوه خانه به رسم قدیم چای در استکان‌های شیشه‌ای قدیمی در کنار سفارش شما سرو می‌شود. ظاهر قدیمی قهوه خانه یاد آور سال‌های گذشته، به خصوص دهه پنجاه شمسی است.

این غذا خوری در انتهای خیابان وصال، درست جایی که به خیابان بزرگمهر می‌رسید قرار دارد.

۳۵- کافه ژوان سعادت آباد؛ فضای دلنشین برای خوردن صبحانه خوشمزه

کافه ژوان یکی از کافه های معروف سعادت آباد است که در آن می توانید صبحانه مورد علاقه خود را میل کنید. در این کافه فضایی بسیار دوست داشتنی در انتظار شما است. همنین صندلی های مدرن و فانتزی در این کافه قرار دارد تا بتوانید یک فضای دلنشین را در شمال شهر تهران تجربه کنید. در این کافه منوی صبحانه تنوع بسیار زیادی دارد و فرقی نمی کند که شما به صبحانه ایرانی علاقه دارید یا خارجی. در هر صورت می توانید سفارش خود را ثبت کنید و از آن لذت ببرید. همچنین کافه ژوان دارای دو فضای باز و سرپوشیده است تا بر اساس سلیقه خود یکی از محیط ها را انتخاب کنید.

۳۶- کافه چای بار؛ صرف صبحانه به همراه یک چایی در استکان کمر باریک

یکی از فضاهایی که می توانید در آن صبحانه خود را میل کنید، کافه چای بار است. این کافه در یک خانه قدیمی در شمال تهران واقع شده است که در زمان گذشته، محل خوش گذرانی ناصرالدین شاه بوده است. فضای آرام و دلنشین آن باعث می شود تا بتوانید صبحانه لذیذ خود را با کمال آرامش نوش جان کنید. در این کافه می توانید صبحانه ایرانی مورد علاقه خود را سفارش دهید تا به همراه یک استکان کمر باریک چای برای شما بیاورند. همچنین در این محیط گالری هنرهای تجسمی هم قرار دارد و اگر به هنر علاقه دارید، می توانید تا زمان آماده شدن صبحانه یا پس از آن بازدید کنید.

۳۷- رستوران سبوس، صرف صبحانه به همراه نانی تازه و خوشمزه

یکی دیگر از کافه های تهران که در شمال این شهر واقع شده است و می توانید برای صرف صبحانه به آن جا مراجعه کنید، رستوران سبوس است. این کافه علاقه بر انواع سینی های صبحانه، انواع کیک و شیرینی تازه هم در اختیار شما قرار داده است. همچنین اگر در زمان ظهر یا شب هوس دسرهای خوشمزه کردید، باز هم می توانید روی کافه سبوس حساب ویژه باز کنید. تنوع غذایی بالا و کیفیت بسیار عالی آن از مهم ترین ویژگی های رستوران سبوس است که نظر بسیاری از مشتریان را جلب می کند. البته در روزهای تعطیل این کافه شلوغ است و پیشنهاد می کنیم پیش از مراجعه تماس بگیرید و رزرو کنید.

۳۸- رستوران ملل پل طبیعت؛ خوردن صبحانه در فضایی منحصر به فرد

پل طبیعت یکی از مکان های زیبا و دیدنی در شهر تهران است. در این منطقه، یک رستوران برای صرف صبحانه هم وجود دارد که می تواند نظر شما را جلب کند. اگر می خواهید در یک محیط زیبا و دلنشین صبحانه خود را میل کنید، رستوران ملل پل طبیعت یکی از بهترین گزینه ها خواهد بود. در منوی این رستوران انواع صبحانه به چشم می خورد و می توانید بر اساس سلیقه خود یکی از آن ها را سفارش دهید و در محیط زیبای آن میل کنید.

۳۹- کافه چام

کافه چام یکی از کافه های بسیار بکر و جذاب در شهر تهران است. این کافه در خیابان لارستان قرار گرفته است و پاتوق بسیاری از جوانان است. اگر شما هم می خواهید یک صبحانه خوشمزه و لذیذ میل کنید، این کافه گزینه مناسبی است. این کافه علاوه بر فضای بیرونی یک فضای داخلی هم برای مشتریان خود در نظر گرفته است که می توانید متناسب با سلیقه خود یکی از این دو محیط را انتخاب کنید. همچنین در این کافه انواع صبحانه سرو می شود و می توانید از خوردن آن ها لذت ببرید. از دیگر آیتم های منوی آن می توان به نوشیدنی های سرد و گرم آن اشاره کرد که قابل سفارش هستند. ساعت کاری این رستوران از ۸ صبح تا ۱۲ شب است که از ظهر به بعد می توانید انواع نوشیدنی ها و غذاهای خوشمزه برای نهار، شام یا میان وعده خود سفارش دهید.

حالا شما از تجربه هاتون بگید؟ کدومشون بهتر بودن؟ اگه جایی صبحانه خوردی و بهت چسبیده در کامنت ها معرفی کن تا در آپدیت بعدی اضافه کنیم.

سوالات متداول

بهترین کافه هایی که در آن صبحانه سرو می شود کدام اند؟

کافه ژوان سعادت آباد، کافه چای بار، کافه جار، کافه سه لت، سام کافه، کافه دیاوند، کافه روبرتو و ….

بهترین رستوران هایی که صبحانه دارند کدام اند؟

رستوران اردک آبی، رستوران عمو یحیی، رستوران عمو سهراب، رستوران تهران بین، رستوران کوبابا، رستوران ملل و …

راستی ۴۰ اُمین کافه رستوران برای صبحانه رو تو بگو!

۴۰ پیشنهاد از بهترین صبحانه های تهران

4 دیدگاه در ۴۰ پیشنهاد از بهترین صبحانه های تهران

    • سلام نیوشا جان
      پیشنهاد ما کافه آگر و رستوران کوبابا و کافه کارزین هست
      اگه دوستان دیگ تجربه ای داشتن میتونن کامنت کنند بقیه هم ببیند

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.


*