بهترین رستوران های تهران

معرفی بهترین رستوران های تهران

رفتن به بهترین رستوران های تهران یکی از تفریحات رایج میان مردم است و هر از گاهی رفتن به مکانی که دور از دغدغه های ادامه مطلب

رفتن به بهترین رستوران های تهران یکی از تفریحات رایج میان مردم است و هر از گاهی رفتن به مکانی که دور از دغدغه های روزانه و گذراندن ساعاتی خوش با خانواده و یا دوستان از ضروریات زندگی های امروزی تلقی می شود.

اگر اهل رستوران رفتن هستید و دوست دارید انواع رستوران خوب در تهران را بشناسید باید به خوبی جستجو کنید. پیدا کردن بهترین رستوران های تهران این روزها کار سختی شده چون تعداد رستوران ها با ظاهر پر زرق و برق و منوهای اختصاصی زیاد شده است.

بنابراین می توانید از طریق سایت های معتبری همچون اسنپ فود علاوه بر آشنایی با بهترین رستوران های تهران با سایر مزیت ها و امکاناتی که در اختیار مشتری قرار می دهند نیز آشنا شوید.

برای پیدا کردن رستوران خوب در تهران باید عوامل مختلفی مانند هزینه ها، ورودی، پارکینگ و مسیر و غیره را خوب بررسی کنید و همچنین از کمیت و کیفیت غذاهای طبخ شده مطمئن شوید در صورت تایید مراجعه کنید.

از آنجایی که این کار بسیار زمان بر است ما کار شما را ساده کرده ایم در این مقاله ما قصد داریم لیست رستوران های تهران را معرفی کنیم تا شما بتوانید با توجه به شرایط خود بهترین را انتخاب کنید.

فهرست مطالب

رستوران ارکیده آرژانتین

رستوران ارکیده آرژانتین یکی از بهترین رستوران هایی است که در تهران وجود دارد و غذاهای بسیار خوشمزه ای دارد. این رستوران در واقع یک رستوران لوکس با دکوری بسیار زیبا است که می توانید یک شب خاطره انگیز را در آن بگذرانید. در این رستوران انواع غذاهای سنتی ایرانی وجود دارد و هر نوع کبابی که بخواهید را می توانید سفارش دهید. فضای این رستوران خانوادگی است و میزهای گرد با فاصله از هم قرار گرفته اند. همچنین در این رستوران می توانید میزهای تا ۱۲ نفر هم پیدا کنید و مشکلی از این بابت وجود ندارد.

کاخ رستوران لیدوما

اگر بخواهیم یکی دیگر از بهترین رستوران های تهران را معرفی کنیم، قطعاً رستوران لیدوما یکی از آن ها است. این رستوران هم برای صرف نهار یا شام بسیار عالی است که در محدوده غرب تهران قرار دارد. بهترین و خوشمزه ترین غذاها با بالاترین کیفیت در این رستوران سرو می شوند و می توانید طعم بسیار لذیذ غذاهای مختلف را در آن بچشید. همچنین شما می توانید از این رستوران برای قرارهای کاری خود که قرار است در آن نهار صرف کنید، استفاده کنید. کیفیت و حجم غذاهای این رستوران بالا است و در بسیاری از مواقع یک غذا برای دو نفر کافی است.

رستوران رفتاری بام لند

اگر می خواهید رستورانی را انتخاب کنید که در آن بتوانید طعم واقعی و خوشمزه کباب ایرانی را بچشید، این رستوران را پیشنهاد می کنیم. این رستوران غذاهای اصیل و سنتی ایرانی را به بهترین شکل ممکن طبخ می کند و به همین دلیل است که در لیست بهترین رستوران های تهران قرار دارد. فضای این رستوران بسیار شیک و دلنشین است و چشم انداز آن رو به دریاچه چیتگر می تواند زیبایی آن را دو چندان کند. علاوه بر هر نوع غذای سنتی، شما می توانید هر نوع سالادی را هم سفارش دهید. رفتار کارکنان آن هم بسیار محترمانه است و حس خوبی به شما انتقال می دهد.

رستوران کمالی لواسان

اگر می خواهید در یک رستوران متفاوت و جذاب غذا نوش جان کنید، رستوران کمالی لواسان یک گزینه عالی محسوب می شود. به طوری که ممکن است تا چند سال هم خاطره آن در ذهن شما باقی بماند و این موضوع به واسطه محیط جذاب و غذاهای خوشمزه آن است. جالب است بدانید که در این رستوران میزها، بشقاب ها و… با نقاشی های زیبای ایرانی تزئین شده اند و حس اصالت به شما دست می دهد. کباب لاتی و چنجه را در این رستوران نباید از دست بدهید؛ چرا که طعم بسیار بی نظیری دارد و می تواند نظر شما را کاملاً جلب کند.

شمرون بام لند

نام این رستوران به گوش همه افراد ساکن تهران خورده است؛ چرا که این رستوران در مجاورت دریاچه چیتگر قرار دارد و منظره بسیار خوبی در اختیار شما قرار می دهد. آن قدر محیطش زیبا است که ممکن است غذا یا نوشیدنی خود را فراموش کنید و محو آن شوید. قیمت های این رستوران با توجه به امکانات و کیفیت بالایی که ارائه می شود کمی بالا است اما قطعاً برای یک بار هم که شده ارزش امتحان کردن را دارد. شما می توانید خوشمزه ترین خوراکی ها را در کنار عزیزان خود میل کنید.

رستوران مسلم، ته چین معروف در دل بازار بزرگ تهران

رستوران مسلم بازار بزرگ تهران

این رستوران را دیگر غیر تهرانی‌ها هم به عنوان یکی از بهترین رستوران های تهران می‌شناسند. رستوران مسلم در بازار بزرگ تهران، واقع در خیابان ۱۵ خرداد است. بهترین راه برای رسیدن به این رستوران، ایستگاه متروی ۱۵ خرداد است که تا رستوران بین ۵ تا ۱۰ دقیقه پیاده‌روی فاصله دارد. صف طولانی سر ظهر رستوران گواهی بر محبوبیت و کیفیت غذای رستوران مسلم است. ته چین مسلم از محبوب ترین غذاهای این رستوران محصوب می شود. ظرف‌های غذا در رستوران مسلم حسابی پر و پیمان‌اند و هر پرس غذا تقریبا برای دو نفر کافی است. برای اینکه غذای خود را در رستوان بخورید، احتمالا کمی معطل می‌شوید، اما می‌توانید مطمئن باشید که این تجربه ارزشش را دارد.

دیزی ایرانشهر، سرزمینی برای عاشقان دیزی

رستوران دیزی خیابان ایرانشهر-تهران

یکی دیگر از بهترین رستوران های تهران  دیزی ایرانشهر است. اگر خیلی دیزی خوردن را دوست دارید حتما برای یک بار هم که شده دیزی ایرانشهر را امتحان کنید. درست است که قیمت آن به نسبت جاهای دیگر کمی بالاست اما کیفیت سرویس دهی و حال و هوای رستوران راضی تان می کند. البته این قیمت شامل سرویس همراه با دیزی هم می شود. بعد از هزینه ی غذا باید در نظر بگیرید که این رستوران به جز دیزی هیچ غذای دیگری ندارد. پس حواس تان باشد که فقط با دوستان دیزی خورتان به این رستوران بروید.
آدرس دیزی ایرانشهر: میدان ۷تیر، خیابان کریمخان، خیابان ایرانشهر، خیابان کلانتری، پلاک ۵۲

رستوران البرز، هنوز از بهترین رستوران های تهران است

رستوران البرز بعد از گذشت حدودا نیم قرن از شروع فعالیتش، هنوز هم یک رستوران لوکس در تهران محسوب می‌شود. فضای این رستوران خیلی وقت‌ها برای جلسات رسمی نیز انتخاب می شود و کیفیت آن همیشه خوب بوده. برای رفتن به این رستوران باید آمادگی گرفتن صورت حساب چند صد هزار تومانی را داشته باشید. اما کیفیت غذا، برخورد پرسنل و سرویس دهی به قدری خوب است که با وجود این هزینه، باز هم به رستوران  البرز خواهید رفت و آن را در لیست بهترین رستوران های تهران خواهید گذاشت. در اینکه رستوران البرز همچنان یکی از بهترین رستوران های تهران است، شکی نیست.

آدرس رستوران البرز: سهروردی شمالی، بعد از تقاطع هویزه، نبش کوچه نیکوقدم ، پلاک ۸

قهوه خانه سنتی آذری، قهوه خانه ای که ثبت میراث فرهنگی شد

قهوه خانه سنتی آذری-میدان راه آهن

این رستوران برای همه‌ی آدم‌هایی که به آن می‌روند “بهترین رستوران تهران” محسوب نمی‌شود. رفتن به قهوه‌خانه سنتی آذری که میراث فرهنگی آن را جزو آثار باستانی تهران ثبت کرده است؛ برای افرادی تفریح محسوب می‌شود که دوست دارند گاهی در حال و هوای قدیمی شهر وقت بگذرانند. برای رفتن به قهوه‌خانه سنتی آذری بهتر است مترو یا بی‌آر‌تی را انتخاب کنید. آخرین ایستگاه بی‌آر‌تی ولیعصر در نزدیکی این قهوه‌خانه است و همچنین از متروی راه آهن تا آنجا فاصله‌ی زیادی نیست.

وقتی وارد قهوه‌خانه می‌شوید از سقف و دیوارها و سردر متوجه قدمتش می‌شوید. قسمت چایخانه که قلیان هم دارد از قسمت غذاخوری جداست و بعضی روزها موسیقی سنتی زنده نیز دارد. معروف ترین غذای این رستوران دیزی و کشک بادمجانش است. این رستوران را می توان از رستوران‌هایی با قیمت مناسب در تهران دانست. یادتان نرود که دوغ سنتی اینجا را حتما امتحان کنید!

آدرس قهوه خانه سنتی آذری: میدان راه آهن، ابتدای خیابان ولیعصر، روبروی شهرداری ناحیه ۴، پلاک ۳۰

رستوران نایب، ابداع یک ترکیب جاودانه

رستوران نایب-اولین چلوکبابی تهران

خیلی ها هنوز هم معتقدند که بهترین چلوکباب‌ تهران را رستوران نایب دارد. نایب غلامحسین، موسس اولین رستوران چلوکبابی نایب را مبدع ترکیب برنج با کره و کباب (یا همان چلو کباب ایرانی) می‌دانند. این رستوران با چند شعبه در تهران و داشتن استانداردهای کیفی برای غذاهایش، از محبوب‌ترین رستوران‌های غذای ایرانی در تهران محسوب می‌شود. شما برای پیدا کردن یکی از شعب رستوران‌های نایب مشکل چندانی نخواهید داشت، چرا که این رستوران لوکس با کیفیت در تهران چند شعبه داره که دسترسی به آنها بسیار راحت است. این رستوران نیز در لیست رستوران‌ های محبوب غذا دوستان به عنوان یکی از بهترین رستوران‌های تهران جای دارد. شعب جدیدتر رستوران نایب بسیار لوکس و مجلل هستند و برای قرارهای رسمی گزینه‌ی مناسبی‌اند.

شرف الاسلامی یک رستوران قدیمی دیگر در بازار

رستوران شرف الاسلامی نیز یکی دیگر از رستوران های معروف در بازار تهران است. این رستوران نیز به دلیل محبوبیت تهچین ها و زرشک پلوهایش در میان بهترین رستوران های تهران جا گرفته است. شرف الاسلامی در سال ۱۳۱۷ تاسیس شده و هنوز هم با همان کیفیت سر پاست. این رستوران نیز مثل رستوران مسلم در ساعات سرو نهار بسیار شلوغ است و ممکن اسست کمی در صف بمانید تا غذای خوشمزه تان آماده شود و روی میزتان قرار بگیرد.

بهترین رستوران های تهران

آدرس رستوران شرف الاسلامی: بازار بزرگ تهران، به سمت مسجد شاه،داخل حياط مسجد شاه، راه سمت راست، رستوران شرف الاسلامي

دیزی ما، مخصوص دیزی خورهای حرفه ای

این رستوران که تقریبا در مرکز شهر تهران قرار دارد، گزینه ی خیلی خوبی برای یک ناهار مفصل با قیمت مناسب است. در منوی این رستوران تنها دو مدل دیزی و مخلفات دیزی برای سفارش وجود دارد. دیزی ما رستوران بزرگی نیست و در روزهای تعطیل ممکن است همه ی میزهای آن پر باشد که با کمتر از ۱۰ دقیقه انتظار می توانید یک میز خالی بیابید.

بهترین دیزی های تهران

آدرس دیزی ما: خیابان بهشتی، بعد از چهارراه سهروردی، کوچه کاووسی فر، پلاک ۷۶، دیزی ما

رستوران زیر زمین، یک رستوران میان قیمت با منوی متنوع

این رستوران که در مرکز شهر تهران است برخلاف رستوران هاییی که بالاتر معرفی شد ارزان قیمت نیست. قیمت غذاهای این رستوران متوسط است اما کیفیت خیلی خوبی دارد. رستوران زیر زمین یک منوی متنوع و کامل برای هر سلیقه و هر رژیم غذایی دارد. یکی از خوشمزه ترین غذاهای این رستوران خورشت خلال کرمانشاهی آن است. یادتان باشد که از دوغ محلی رستوران زیرزمین غافل نشوید.

رستوران های محبوب تهران

آدرس رستوران زیرزمین: خیابان سپهبد قرنی، بالاتر از سپند، پلاک ۲۱۲، زیرزمین

رستوران شاندیز، معروف ترین خوراک گردن

رستوران شاندیز را به خوراک های گردن معروفش می شناسند. خوراک گردن این رستوران از محبوب ترین غذاهای آن است و اگر به شاندیز رفتید، حتما چلو گردن آن را امتحان کنید. البته که باقی غذاهای این منو هم کیفیت بسیار بالایی دارند و معمولا روزهای تعطیل خیلی شلوغ است. رستوران شاندیز که یکی از معروف ترین و بهترین رستوران های تهران است، از رستوران های گران محسوب می شود و برای قرارهای رسمی بسیار مناسب است.

آدرس رستوران شاندیز: خیابان جردن، بلوار صبا، پلاک ۲۷

رستوران بخارا، یکی از بهترین رستوران های تهران

رستوران بخارا یک رستوران با غذای ایرانی است که سبکی متفاوت دارد. غذاهای این رستوران از مواد غذایی ایرانی و محبوب تشکیل شده اما طعمی جدید دارند. کباب ها، پلوها و دیزی این رستوران همگی کیفیت بسیار بالایی دارند. این رستوران موسیقی زنده دارد و درحال حاضر در کنار رستوران یک پارکینگ برای مشتریان در نظر گرفته شده است. قیمت غذاهای رستوران بخارا نسبتا بالا است اما می توانید مطمئن باشید که یکی از بهترین غذاهای تهران را خورده اید.

آدرس رستوران بخارا: جردن، بلوار صبا، پلاک ۱۳

معرفی رستوران های لوکس تهران

مجموعه کافه و رستوران های ارکیده

رستوران ارکیده

چنانچه تمایل دارید در یک رستوران گرانقیمت در تهران ملاقاتی داشته باشید پیشنهاد ما به شما کافه رستوران ارکیده می باشد که بیشتر از نیم قرن از شروع فعالیت آن می گذرد.

این رستوران به صورت زنجیره ای است و در سه منطقه در تهران و هفت شهر شعبه دارد. در این رستوران غذاهای ایرانی با بهترین کیفیت ارائه می شود. طراحی زیبای رستوران و کیفیت خوب غذاها و نوشیدنی ها و مدیریت اصولی و صحیح این مجموعه، آن را تبدیل به مکانی برای برگزاری دور همی ها، تولدها و سایر جشن ها کرده است.

 شعبات آن واقع در شمال، شمال غرب و همچنین مرکز تهران می باشد و هر کدام دارای ویژگی های منحصر به فرد خود است که بر اساس علاقه مندی خود می توانید انتخاب کنید به عنوان مثال اگر دوست دارید غذایتان را در بلندترین ارتفاعات تناول کنید و از منظره شهر لذت ببرید شعبه اقدسیه بهترین گزینه می باشد. اما اگر مهمانی های خاص دارید می توانید به شعبه سعادت آباد که دارای سالن  VIP و کافی شاپ می باشد مراجعه نمایید.

شعبه آرژانتین نیز با دکوراسیون خاص و کلاسیک خود برای قرارهای روزانه مناسب است و بیشتر جو خانوادگی دارد. از دیگر امکاناتی که با ورود به هر کدام از شعبات رستوران ارکیده قابل استفاده است شامل، پارکینگ اختصاصی، موسیقی زنده، خانه بازی برای کودکان و حمل افراد سالمندان و کم توان می شود.

آدرس شعبه اقدسیه: اقدسیه، بزرگراه ارتش، مجتمع شمیران سنتر شماره تلفن: ۰۲۱-۷۲۱۴۶

آدرس شعبه سعادت آباد: سعادت آباد میدان کاج ، ابتدای خیابان علامه شمالی، نبش خیابان اقبال ملی

تلفن تماس: ۰۲۱-۷۹۳۹۷

آدرس شعبه آرژانتین: میدان آرژانتین، ابتدای خیابان الوند تلفن: ۸۸۸۸۵۳۰۰

ساعت کاری تمامی شعبات تهران : ۱۲ ظهر الی ۱۲ شب

رستوران هتل پارسیان استقلال

رستوران پارسیان استقلال

رستوران هتل پارسیان استقلال ، جزو بهترین رستوران های شمال تهران شناخته می شود و به خاطر قرار گرفتن در محیطی دنج، عالی ترین مکان برای صرف غذا با آرامش خاطر خواهد بود. از مزیت های این رستوران باید به سرو فست فود اشاره کنیم همچنین عموم مردم قادر خواهند بود از خدمات این محل به صورت آزاد استفاده کنند. همچنین علاوه بر غذاهای ایرانی، غذاهای بین المللی را نیز در منوی خود دارا می باشد.

پارسیان استقلال به عنوان یکی از شعبات  مجموعه رستوران های پارسیان می باشد که غذاهای محلی را به صورت فصلی سرو می کند. هتل پارسیان استقلال را به عنوان رستوران ترکیه ای می شناسند شما می توانید معروفترین غذاهای ترکیه ای را با کیفیت عالی در این رستوران تناول کنید.

علاوه بر این در روزهای تعطیل نیز شاهد سرو صبحانه در این رستوران خواهید بود. مطبخ خانه این رستوران را تیم حرفه ای از آشپزها تشکیل داده که انواع غذا، پیش غذا، دسر و غیره را به بهترین شکل ممکن تهیه می کنند.

هتل پارسیان استقلال یکی از بهترین رستوران های تهران است و دو رستوران به نام های رز و گلیه وا دارد. رستوران رز دارای ظرفیت ۱۵۰ نفر و گلیه وا ۱۷۰ نفر می باشد همچنین منوی مخصوص ماه رمضان دارد که بسیار معروف است و در این ایام مطبخ خانه تا ساعت ۱ شب باز است و سرویس می دهد.

آدرس هتل پارسیان استقلال: تهران، تقاطع بزرگراه شهید چمران و ولیعصر، هتل بین المللی استقلال پارسیان

رستوران کوبابا

رستوران کوبابا تهران

 کوبابا یکی از رستوران های خاص تهران است که در محله جردن قرار دارد در منوی این رستوران شما شاهده غذاهای ایرانی، ترکیه ای و عربی و افغانستانی خواهید بود.

اما چیزی که بیشتر از همه باعث شهرت این مکان شده غذاهای عربی آن است. همچنین در بین پیش غذاهای آن پنج مزه سرد بسیار محبوب می باشد اما حمص، سالاد، فلافل، پلوی افغانی، سمبوسه نیز چند نوع دیگر از خوشمزه ترین پیش غذای این رستوران می باشد.

فضای آن نیز به دو صورت سر بسته و نیمه باز بوده که هر کدام دکوراسیون خاص خود را دارد  و حس آرامش را القا می کند. کوبابا گرانترین رستوران در تهران است بنابراین برای قشر خاصی مناسب می باشد.

آدرس: جردن، خیابان گلخانه، شماره ۲۵۷ طبقه اول تلفن تماس: ۰۲۱-۲۶۲۰۸۰۱۶

ساعات کاری:

 صبح: ۸-۱۱ ظهر

ظهر: ۱۲-۱۵:۳۰

عصر: ۱۹:۳۰-۲۳

معرفی بهترین رستوران های سنتی تهران

رستوران های سنتی که با سبکی متفاوت و اصیل این روزها در بسیاری از مناطق تهران به چشم می خورد با قرار دادن المان های قدیمی ایرانی سعی در ایجاد فضایی نوستالژی دارد این به تغییر روحیه مشتری ها کمک می کند و همچنین احساس خودمانی تری به آنها دست می دهد تجربه شیرین رفتن به یک رستوران خوب و به نام، باعث تکرار شدن مراجعات بعدی می شود. در ادامه به معرفی چند مورد از بهترین رستوران های سنتی تهران می پردازیم:

رستوران سنتی ترمه

رستوران ترمه

در میان رستوران گردی های خود، خوب است که رستوران های سنتی تهران را نیز بشناسید رستوران سنتی ترمه که در هتل فردوسی قرار دارد و محیطی دنج و دوستانه و خودمانی دارد.

این مکان که در نزدیکی میدان امام خمینی واقع شده و یکی از بهترین رستوران های مرکز تهران می باشد و تنوع و کیفیت غذاهای آن بالا است.

در این مکان انواع غذاهای سنتی ، دسرها و پیش غذا های ایرانی نیز سرو می شود. همچنین سرو پیش غذاها معمولا سلف سرویس است. در مورد فضای آن باید بگویم که تمام جزئیات از سبک های معماری قدیمی ایران است و از حوض گرفته تا سبک میز و صندلی ها، سقف و حتی ظروف سرو غذا نیز سنتی می باشد.

همچنین از دیگر وسایلی که در دکوراسیون قدیمی ایرانی به وفور به چشم می خورد مانند سماورهای بزرگ، شیشه های رنگی و پنجره های چوبی نیز استفاده شده است. در چنین فضایی، صرف غذا به همراه موسیقی سنتی زنده  حس خوب و آرام بخشی را القا می کند.

آدرس: میدان امام خمینی، ابتدای خیابان فردوسی، خیابان کوشکی مصری، هتل فردوسی

تلفن تماس: ۰۲۱-۶۶۷۲۷۰۲۶

ساعات کار:

ظهر: از ۱۲ تا ۱۵:۳۰ / شب: از ۱۹ -۲۳  

رستوران سنتی عالی قاپو

رستوران عالی قاپو

عالی قاپو رستوران سنتی که کافی است یکبار بروید تا مشتری دائم آن شوید با عمارتی مجلل که یادآور ایران عهد قدیم است.

ظرفیت پذیرش این مکان ۲۰۰ نفر می باشد و کیفیت غذاها بی نظیر و درجه یک است. بی شک یکی از بهترین رستوران های غرب تهران است.

از مزیت های رستوران عالی قاپو برگزاری مهمانی، تولد، جشن های خانوادگی و غیره است که با هماهنگی های لازم با مدیریت، به بهترین شکل انجام می شود.

منوی غذاهای عالی قاپو شامل انواع کباب های ایرانی، ماهیچه، پلو و چلو با کیفیت بسیار بالا است. عالی قاپو را باید یکی از بهترین رستوران های تهران با موسیقی زنده معرفی کرد. موسیقی اصیل ایرانی به همراه غذاهای ایرانی در یک مکان سنتی ایرانی یک شب خاطر انگیز را برای شما به یادگار می گذارد.

آدرس: ونک، خیابان حقانی، خیابان گاندی جنوبی، بین کوچه های ۲۳-۲۵ پلاک ۵۵

تلفن تماس: ۰۲۱-۸۸۷۷۷۸۰۳

رستوران سنتی نون و نمک قمر الملوک

رستوران قمرالملوک

اگر به ساختمان های قدیمی ایرانی علاقه دارید و فضای آن را برای صرف غذا دلپذیر می دانید، نون و نمک قمرالملوک از بهترین رستوران های تهران از نوع سنتی است.

این رستوران در یک ساختمان اصیل و قدیمی که ۱۲۰ سال عمر دارد واقع شده است. این ساختمان زیبا که تغییرات جزئی در آن انجام شده دارای حیاتی بزرگ با چشم انداز زیبا که شامل حوض بزرگ، گلدان های گل، بالکن های آجری و پنجره های چوبی با شیشه های رنگی است تبدیل به یکی از بهترین رستوران های تهران شده که در مرکز شهر و در محدوده میدان بهارستان واقع شده است.

 هنگام وارد شدن به این رستوران متوجه اصالت آن می شوید. کیفیت غذاهای آن عالی است و جزو بهترین رستوران های جنوب تهران است.

در این رستوران هم فضای رو باز و هم بسته برای نشستن وجود دارد و موسیقی زنده به همراه سرو غذا اجرا می شود. منوی غذاهای آن نیز شامل انواع خورش ها، کباب ها، پلو و چلو و دیزی می شود. همچنین غذاها را در ظروف سنتی ایرانی سرو می کنند که به اصالت این رستوران می افزاید.

آدرس: میدان بهارستان، خیابان امام خمینی، پایین تر از چهارراه سرچشمه، کوچه نصرالهی، کوچه جاویدی

شماره تلفن: ۰۲۱-۳۳۵۴۴۰۰۱

بهترین باغ رستوران تهران

باغ رستوران ها معمولا در مناطق خوش آب و هوا که دارای طبیعت زیبا و چشم نواز است احداث می شوند و جزو بهترین رستوران های تهران برای فرار از شلوغی و آلودگی داخل شهر و پناه آوردن به دامان طبیعت و تغییر آب و هوا می باشد. در مناطق خوش آب و هوای تهران نیز تعداد زیادی از این رستوران ها موجود است که در این قسمت از مقاله قصد داریم چند تا از بهترین رستوران های تهران را معرفی کنیم.

باغ رستوران باغ بهشت

رستوران باغ بهشت

باغ رستوران باغ بهشت یکی از بهترین رستوران های تهران است که در منطقه خوش آب و هوای لواسان واقع شده و دارای چشم انداز دل انگیز می باشد.

از ویژگی های آن می توان به طبقاتی بودن این باغ رستوران اشاره کرد که در ۶ طبقه و در حدود ۴۰۰۰ متر زیر بنا احداث شده است. آلاچیق های شیشه ای که در طبقات مختلف این رستوران به چشم می خورد، اجازه می دهد از تماشای منظره اطراف لذت ببرید.

از نظر غذایی نیز از بهترین مواد غذایی برای پخت غذاها استفاده می شود بنابراین از کیفیت بالایی برخوردار است منوی آن شامل انواع مختلف کباب ها، پلوهای ایرانی، غذاهای دریایی و سوخاری است همچنین پیش غذاهای ایرانی نظیر سوپ و میرزاقاسمی، انواع سالاد و ترشی و ماست خیار سرو می کنند. در کنار غذا و پیش غذا نوشیدنی های سرد و گرم و دمنوش نیز سرو می شود.

آدرس: ابتدای فشم- زردبند سمت چپ

تلفن: ۲۶۵۳۲۶۱۳-۱۴ ، ۰۹۱۲۱۵۰۲۹۴۷

رستوران باغ گیلاس

رستوران باغ گیلاس

رستوران باغ گیلاس نیز از بهترین رستوران های خوب تهران می باشد و در بکرترین منطقه ولنجک واقع شده و چشم انداز بسیار زیبایی دارد.

این رستوران دارای دو فضای باز و بسته است که بنا به میل خود می توانید انتخاب کنید از دیگر امکانات رستوران باغ گیلاس شامل پارکینگ، اینترنت همگانی و پذیرایی در محل می باشد همچنین با دارا بودن ظرفیت ۲۰۰ نفر، شما می توانید جشن ها و مراسم های خود را در این رستوران رویایی برگزار کنید.

منوی غذایی آن شامل غذاهای اصیل ایرانی است. همچنین دارای کافی شاپ می باشد که می توانید از منوی آن به صورت جداگانه سفارش دهید.

آدرس: ولنجک، میدان یاسمن، روبروی خوابگاه دختران

تلفن تماس: ۰۲۱-۲۲۱۷۱۴۱۴

آدرس اینستاگرام : @baghgilasvelenjak

ساعات کاری: ۱۱ صبح تا ۴ بعدازظهر ۷ عصر تا ۱۲ شب

باغ رستوران باغ آبی

رستوران باغ آبی

منطقه کوهسار و کن نیز دارای طبیعت بی نظیر و آب و هوای عالی است هنگامی که که به این ناحیه وارد می شوید شاهد تعداد زیادی رستوران خواهید بود اما یکی از بهترین رستوران های تهران در این منطقه باغ آبی نام دارد.

از آنجا که کوهسار یکی از تفرجگاه های خوب تهران است، انتخاب یک باغ رستوران خوب که هم فضای عالی برای تغییر روحیه داشته باشد و هم سرویس دهی کاملی در پذیرایی داشته باشد بسیار ضروری است پس اگر دوست دارید یک روز تعطیل به مکانی بکر و خوش آب و هوا بروید و در کنار تفریح و تغییر روحیه، غذای خوشمزه ای تناول کنید این رستوران بهترین گزینه است.

 زمانی که وارد باغ رستوران باغ آبی می شوید شاهد کلبه های چوبی بسیار زیبا که هارمونی عجیبی با منطقه کوهستانی کن دارد هستید این کلبه ها انتخاب کسانی است که ترجیح می دهند از فضای بسته استفاده کنند اما اگر تمایل دارید چشم انداز باغ را داشته باشید تخت های بزرگ و جاداری نیز تعبیه شده که می تواند خواسته شما را برآورده کند و یک غذای عالی در منظره ای بکر را تجربه کنید.

غذاهایی که توسط این رستوران ارائه می شود همان غذاهای سنتی ایرانی از انواع کباب ها گرفته تا پلو ها و غیره. کیفیت غذاها بسیار خوب است و کادر پرسنل نیز بسیار دقیق و فعال هستند.

آدرس: شهران، خیابانکوهسار، پایین تر از کلانتری کن

تلفن تماس: ۰۲۱-۴۴۳۳۸۸۸۶ ، ۰۲۱-۴۴۳۳۷۷۸۸

اینستاگرام: @abi.restaurant

بهترین رستوران های تهران با قیمت مناسب

از آنجا که همه افرادی که به رستوران می روند بودجه یکسانی برای صرف غذا ندارند عموم مردم نیز ترجیح می دهند از رستوران هایی با کیفیت بالا و قیمت مناسب استفاده کند تا علاوه بر صرفه جویی در هزینه های خود بتواند یک روز خاطر انگیز را در کنار عزیزان خود تجربه کنند.

صرف اینکه یک رستوران، گرانقیمت است دلیل بر کیفیت بالای غذاهای آن نیست و در میان رستوران هایی با رده مالی پایین تر نیز شاهد سرویس دهی خوب و کامل به همراه غذای با کیفیت هستید که در این قسمت مقاله قصد داریم این رستوران ها را معرفی کنیم.

رستوران بلامونیکا

رستوران بلامونیکا

وقتی حرف از  غذای بین المللی زده می شود در ذهن همه تصویر یک رستوران مجلل در منطقه ای لاکچری به خطور می کند که قیمت بسیار بالایی دارد اما باید بگوییم که چنین نیست اگر از لحاظ مالی در سطح معمولی هستید و دوست دارید در یک رستوران متوسط غذای بین المللی با قیمت مناسب تناول کنید رستوران بلامونیکا انتخاب اول و آخر شما خواهد بود.

بر خلاف رستوران های معمولی که ممکن است دکوراسیون فوق العاده و چشمگیری نداشته باشند رستوران بلامونیکا دارای دکوراسیونی مدرن و بسیار چشم نواز می باشد.

 در این رستوران شاهد سرو انواع غذاهای ایتالیایی خواهید بود انواع لازانیا و پاستا و از همه معروفتر پیتزاهای ایتالیایی آن که طرفداران خاص خود را دارد.

مدیریت این رستوران کیفیت بالا در ارائه سرویس به مشتری را مد نظر قرار می دهد و در کنار آن نیز هزینه ای منصفانه دریافت می کند و همین عامل باعث زیاد شدن مشتری های ثابت شده و آن را تبدیل به یکی از بهترین رستوران های تهران کرده است.

در این رستوران شما شاهد سرو صبحانه، ناهار و شام خواهید بود. همچنین در تمام طول روز انواع دسرهای خوشمزه را به مشتریان خود ارائه می دهد.

آدرس: میدان آرژانتین، خیابان وزرا، نبش کوچه یازدهم، پلاک ۳۲

تلفن: ۰۲۱- ۸۸۷۰۸۴۲۲

اینستاگرم: @bellamonica.ir

ساعات کاری:

صبحانه: ۷-۱۰ صبح

ناهار: ۱۰-۳ بعد از ظهر

شام: ۴-۱۲ شب

رستوران های زنجیره ای هانی

رستوران هانی

اگر به دنبال رستوران ارزان در تهران هستید حتما به یکی از شعب رستوران های زنجیره ای هانی بروید. شعبات آن در اندرزگو، میرداماد و قیام می باشد.

این مجموعه رستوران، به چلوکباب هایی که طبخ می کند معرف شده البته به این معنی نیست که فقط کباب می پزند بلکه انواع خوراک ها و سایر غذاهای ایرانی نیز در این رستوران موجود است.

 از مزیت های خوب این رستوران دریافت آنلاین سفارش غذا می باشد. نحوه سرو غذا در برخی شعبات سلف سرویس بوده و سالاد بار این مجموعه نیز شامل انواع سالادهای فصل است. کیفیت بالای غذاهای ارائه شده در این مجموعه رستوران، به همراه قیمت مناسب آن باعث شده که همیشه شلوغ باشد و به یکی از بهترین رستوران های تهران تبدیل شود.

آدرس شعبات : شعبه قیام: خیابان ری، میدان قیام

تلفن: ۰۲۱-۳۳۵۵۳۷۳۴

اینستاگرام : @hani.foods

شعبه میرداماد: میرداماد، روبروی مرکز تجاری اسکان

تلفن: ۰۲۱-۸۸۶۶۴۲۴۹

شعبه اندرزگو: بلوار اندرزگو روبروی بلوار کاوه

تلفن: ۰۲۱-۳۸۴۵۷

اینستاگرام: @hani.andarzgoo

رستوران گلپایگانی

رستوران گلپایگانی

اگر به خوردن کباب علاقه دارید رستوران گلپایگانی یکی از بهترین رستوران های تهران از قدیم بوده و کباب های آن زبانزد عام و خاص می باشد از مزیت های این رستوران طبخ کباب با گوشت تازه و در حضور مشتری است.

دلیل معروفیت آن عرضه کباب های ویژه منطقه گلپایگان که گوشتی لطیف و لذیذ و در عین حال نرم و آبداردارد. در این رستوران انواع کباب های سنتی ایرانی با گوشت تازه طبخ می شود دلیل محبوبیت این رستوران قدیمی در تهران کیفیت بالای غذا و سرویس دهی آن می باشد. با اینکه جزو رستوران های ارزان قیمت تهران بوده و دکوراسیون شیک و امروزی ندارد اما مشتری ها برای دریافت غذای این مکان در صف می ایستند.

آدرس: خیابان ولیعصر، خیابان لبافی نژاد، بین فخر رازی و ۱۲ فروردین، پلاک ۱۹۸

تلفن: ۰۲۱-۶۶۴۱۳۳۰۶

رستوران دمپختک

رستوران دمپختک

بدون اغراق باید بگوییم دمپختک  یکی از بهترین رستوران های شرق تهران واقع در منطقه تهرانپارس می باشد هر چند در این منطقه رستوران های متعددی در حال فعالیت هستند اما از لحاظ کیفیت غذا و قیمت مناسب می توان آن را جزو ارزانترین رستوران در تهران دانست. رستوران دارای بهداشت کامل است و غذاها با مواد غذایی درجه یک طبخ می شود. همچنین تزیینات روی غذا نیز به زیباترین شکل انجام می شود.

اگر به دنبال یکی از بهترین رستوران های تهران با قیمت مناسب هستید در منطقه شرق رستوران دمپختک بهترین انتخاب است. غذاهای طبخ شده در این رستوران شامل کباب های ایرانی، خوراک ها، انواع پلوها، ته چین ها و غیره است.

آدرس: تهرانپارس، خیابان رشید شمالی، تقاطع رسالت، نبش کوچه ۱۶۰ ، پلاک ۶

تلفن: ۰۲۱- ۷۷۷۲۳۷۴۲

رستوران‌‌ های زنجیره‌ای باروژ

رستوران های زنجیره ای باروژ شهرت زیادی در تهران دارند و در حال حاضر بیش از ۱۰ شعبه فعال در تهران دارد. در این رستوران ها شما می توانید انواع فست فود ها را امتحان کنید و از خوردن آن لذت ببرید. کیفیت غذاهای آن بسیار عالی است و شما می توانید انواع پیتزا، ساندویچ‌، پاستا، برگر، سوخاری و… خوشمزه را نوش جان کنید. شعبه های دیگر این رستوران در گیشا، میرداماد، سعادت آباد، سردار جنگل، یوسف آباد، آجودانیه، بام لند، الهیه، کوروش، نمایشگاه و هایپر استار هستند.

رستوران نارنجستان

نارنجستان یک رستوران بین المللی است و در بالاترین طبقات برج سرو قرار دارد که یکی از برج های سعادت آباد است. این رستوران انواع غذاهای ایرانی و فرنگی را سرو می کند و شما می توانید یک غذای خوشمزه را در طبقه ۱۲ این برج میل کنید. البته غذاهای فرنگی در رستوران طبقه ۱۱ سرو می شود. محیط آن بسیار زیبا و جذاب است و غذاهایی که در این محیط سرو می شوند هم بسیار خوشمزه هستند.

رستوران مستوران

یکی از معروف ترین رستوران هایی که در تهران قرار دارد، مستوران است. این رستوران در منطقه نیاوران است و سبک معماری آن به شیوه معماری دوران صفوی است. هنگامی که وارد آن می شوید، حس می کنید که به گذشته سفر کرده اید و صد ها سال قبل هستید. در این رستوران طعم واقعی اصالت را می چشید؛ چرا که درهای آن چوبی، کف سیمانی و کاشی های به کار رفته در آن کاملاً ایرانی هستند. غذاهای این رستوران هم بسیار خوشمزه هستند و جالب است بدانید که نان های این رستوران توسط نانوایی کوچکی که در بخشی از رستوران قرار دارد، پخت می شود.

رستوران گیلانه

رستوران گیلانه در تهران دارای دو شعبه است که شعبه اول آن در الهیه و دیگری در جردن واقع شده است. در این رستوران شما می توانید غذاهای محلی و بسیار خوشمزه گیلان را تجربه کنید. از میرزا قاسمی گرفته تا انواع غذاهای دریایی و کباب ها. فضای داخل رستوران نشان دهنده معماری گیلان است که حس بسیار ارزشمند و فوق العاده ای را در شما ایجاد می کند.

رستوران مرشد

یکی دیگر از رستوران هایی که در تهران قرار دارد، رستوران مرشد است که طعم بسیار خوب غذا را در اختیار شما قرار می دهد. این رستوران ابتدا در محله تجریش و خانه ای قدیمی با دو اتاق تاسیس شد. پس از مدتی این رستوران شهرت زیادی پیدا کرد و پس از مدتی مساحت رستوران بزرگ تر شد و به محل جدیدی منتقل شد. در حال حاضر این رستوران سه شعبه دارد که می توانید از خدمات ارزشمند آن استفاده کنید. از مهم ترین ویژگی های آن می توان به محیط سنتی و صمیمی، غذاهای خوشمزه و خوش طعم، حجم زیاد غذا و در نهایت رفتار صمیمانه پرسنل آن اشاره کرد.

سوالات متداول

چند سوال مهم را که ممکن است برای برخی کاربران پیش بیاید بررسی می کنیم:

بهترین رستوران های تهران کدام هستند؟

رستوران های بسیار خوبی در تهران وجود دارد که از مهم ترین آن ها می توان به رستوران گردان برج میلاد، رستوران نایب، رستوران مستوران، رستوران روحی و رستوران مرشد اشاره کرد.

رستوران های قیمت مناسب تهران کدام هستند؟

اگر به دنبال رستوران هایی با قیمت مناسب هستید به سراغ رستوران مسلم، رستوران ایتالیایی سنسو، رستوران ایتالیایی ژوانی و رستوران‌‌های زنجیره‌ای باروژ بروید.

بهترین چلو کبابی های تهران کدام هستند؟

بهترین چلوکبابی های شهر تهران خانه کباب شمرون، رستوران شمشیری، رستوران شرف الاسلامی، کباب سرای حاج حسین مرویو کبابی منصور هستند.

در این مقاله تلاش کردیم تا شما را با  بهترین رستوران های تهران، بر اساس قیمت از گرانترین تا ارزانترین آشنا کنیم تا شما بتوانید بر اساس نیاز خود بهترین را انتخاب کنید.

فراموش نکنید که در انتخاب رستوران مسیر خوب آن، پارکینگ، مشتری مداری، کیفیت بالای غذا و سرویس دهی بسیار اهمیت دارد در بالا ۱۳ مورد رستوران را معرفی کردیم که تمامی وارد گفته را دارا می باشد پس با خیال راحت می توانید مراجعه کنید و یک روز خاطر انگیز را برای خود به یادگار بگذارید.

معرفی بهترین رستوران های تهران

2 دیدگاه در معرفی بهترین رستوران های تهران

  1. این رستوران ها هم در مناطق مختلف تهران به خصوص در مرکز شهر هستند. اما به زودی گزینه های دیگه ای رو معرفی می کنیم.

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.


*